استاندار اردبیل:

پشتیبانی از خیرین مایه رشد و نشاط جامعه است

اردبیل(پانا) - استاندار اردبیل با تاکید بر پرهیز از تنگ نظری‌ها در حمایت از اقدامات خیرین، پشتیبانی از این ایثارگران را مایه رشد و نشاط جامعه دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۸۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
پشتیبانی از خیرین مایه رشد و نشاط جامعه است

به گزارش استانداری اردبیل، سید حامد عاملی ،استانداراردبیل در آیین افتتاح کلینیک دندانپزشکی خیرساز شمیم مهر اظهار کرد: باید اقدامات خیرین که با جان و مال و وقت خود در راستای کمک به نیازمندان و ترویج فرهنگ نوعدوستی تلاش می کنند، مورد حمایت قرار گرفته و مسوولان نیز در این راستا همکاری های لازم را در جهت تسهیل امور انجام دهند.

وی بیان کرد: خیر و برکت شهر با وجود نیکوکاران بیشتر بوده و اقدامات آنان با هیچ اقدام دیگر قابل قیاس نیست.

استاندار اردبیل حمایت از اقدامات خیرین که مجموعه های منسجمی را در راستای کاهش آلام بیماران نیازمند دایر کرده اند، ضروری دانست و نسبت به مساعدت در ادامه اقدامات قول مساعد داد.

جواد قرآن نویس، مدیر بنیاد حمایت از کودکان مستمند و سرطانی اردبیل نیز با اشاره به حمایت های خیرین در احداث و تجهیز مراکز درمانی برای کودکان نیازمند و سرطانی از ادامه این اقدامات با مشارکت خیرین خبر داد.

وی افزود: در این واحدها علاوه بر خیرین، پزشکان متخصص نیز در ارائه خدمات مشارکت کرده و کودکان نیازمند سرطانی و خانواده های آنان از خدمات پزشکی و درمانی رایگان بهره مند می شوند.

در این آیین کلینیک دندانپزشکی شمیم مهر که با همت خیرین احداث و تجهیز شده است، افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار