وزیر آموزش و پرورش:

«شاد»، تخصصی‌ترین و امن‌ترین فضای آموزشی در حوزه آموزش‌های غیرحضوری است

تهران (پانا) _ به گفته وزیر آموزش و پرورش آموزش و پرورش، با بهره‌مندی از ظرفیت«شاد»، ‌امروز، دارای یک شبکه تخصصی در خدمت رسانی امن به معلمان، دانش‌آموزان و ذی‌نفعان در حوزه آموزش‌های غیرحضوری است.

کد مطلب: ۱۲۵۷۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
«شاد»، تخصصی‌ترین و امن‌ترین فضای آموزشی در حوزه آموزش‌های غیرحضوری است

یوسف نوری، پیش از ظهر امروز در بازدید از مرکز مانیتورینگ شبکه شاد در همراه اول، ضمن تقدیر از حمایت های اپراتور همراه اول در راه اندازی اپلیکیشن شاد، اظهار کرد: آموزش و پرورش به تنهایی قادر به طراحی و راه اندازی و خدمات رسانی این اپلیکیشن نبود و اگر در این مسیر از حمایت همراه اول برخوردار نبود، قطعاً کار به این سرعت پیش نمی رفت.

نوری افزود: امروز در آموزش و پرورش، یک شبکه تخصصی داریم که می توانیم بر اساس داده های موجود در این شبکه، داده آماری تولیدکنیم و خدمات لازم برای معلمان، دانش آموزان و دیگر مخاطبان ذی ربط را در آن قرار داده و با مخاطبان دستگاه تعلیم و تربیت، در سطوح مختلف، ارتباط مستمر و آنلاین برقرار کنیم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: چشم انداز ما از شبکه شاد این است که بتوانیم با بررسی چالش های این شبکه و بهره گیری از تجارب متخصصان فضای مجازی و آموزشی، بخش های مختلف این شبکه را ارتقا داده و بتوانیم آن را به جایگاهی برسانیم که ان شاء الله برای همیشه، ماندگار کنیم.

وی با اشاره به اهمیت محتوای آموزشی شبکه شاد، گفت: در مورد محتوی شبکه شاد باید محتوی های غیرضروری را حذف کنیم که فضای سرورها آزادتر شود و بتوانیم محتواهای مناسب را ذخیره کنیم.

نوری با تأکید بر اهمیت تولید و گسترش محتوای آموزشی از سوی معلمان و دانش آموزان، گفت: باید زمینه هایی را فراهم کنیم که محتوی تولید شده از سوی دانش آموزان و معلمان، پس از بررسی و تأیید شورای مدرسه، در سطوح منطقه و استان، طبقه بندی شده و برای استفاده دانش آموزان و معلمان، در شاد بارگذاری شود و در مواردی نیز پس از بررسی و تأیید سازمان پژوهش، در اختیار مخاطبان در سطح کشور قرار گیرد.

وزیر آموزش و پرورش، تشکر از تیم پشتیبان شبکه شاد در مرکز همراه اول، گفت: خوشبختانه در مورد شبکه شاد و آموزش غیرحضوری امروزه، کشور ما پیشرفت بسیار خوبی داشته است و همچنان تلاش خواهیم کرد تا این شبکه را نسبت به گذشته بیشتر ارتقا دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار