جاعل عناوین نهادهای حاکمیتی‌ و امنیتی در تهران دستگیر شد

تهران (پانا) - وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که جاعل عناوین دستگاه‌های حاکمیتی و امنیتی در استان تهران شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
جاعل عناوین نهادهای حاکمیتی‌ و امنیتی در تهران دستگیر شد

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، در این اطلاعیه آمده است: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج)، متهم جعل عناوین دستگاه‌های حاکمیتی و امنیتی در استان تهران شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر و از تداوم فعالیت مجرمانه‌اش ممانعت شد.

این اطلاعیه می افزاید: متهم با منتسب نمودن خود به عنوان نماینده دفتر مقام معظم رهبری، وزارت اطلاعات، شورای‌عالی امنیت ملّی و دادسرای نظامی، با سوء‌ استفاده نمودن از اسناد و مکاتبات جعلی عناوین مذکور، اقدام به تهدید و کلاهبرداری مبالغ بسیاری از شهروندان کرده است.

وزارت اطلاعات در این اطلاعیه افزود: در این عملیات از محل اختفاء متهم، ادوات نظامی، چند قبضه سلاح سرد و گرم، کارت‌های جعلی، پلاک‌های جعلی خودرو، مواد مخدر و یک دستگاه خودرو کشف و ضبط شد و جهت رسیدگی پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

وزارت اطلاعات تصریح کرد: با هرگونه جعل و سوءاستفاده از عناوین نهادهای حاکمیتی و امنیتی، بدون اغماض برخورد می شود و به اطلاع ملّت شریف و عزیز ایران می‌رساند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را با ستاد خبری ۱۱۳ وزارت اطلاعات در میان بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار