پیام تبریک استاندار به ورزشکاران افتخارآفرین گیلانی

رشت (پانا) - استاندار گیلان با صدور پیامی، افتخارآفرینی ورزشکاران گیلانی رشته کیک بوکسینگ در مسابقات جام سردار سلیمانی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۵۷۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک استاندار به ورزشکاران افتخارآفرین گیلانی

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان؛ استاندار گیلان با صدور پیامی، افتخارآفرینی ورزشکاران گیلانی رشته کیک بوکسینگ در مسابقات جام سردار سلیمانی را تبریک گفت. متن پیام اسدالله عباسی به این شرح است.


بسم الله الرحمن الرحیم
تلاش ارزشمند و افتخارآفرینی تیم گیلان در مسابقات قهرمانی کشور رشته کیک بوکسینگ رده جوانان و بزرگسالان، یادواره سرداران شهید سلیمانی و حسین پورحیدری موجب شادمانی ورزش دوستان شد.

بی ‌تردید کسب ۱۲ مدال طلا، ۸ مدال نقره و ۱۵ مدال برنز در این دوره از مسابقات که بسترساز حضور قهرمانان گیلانی در مسابقات بین‌المللی‌ است، نمایانگر توانمندی ورزشکاران این رشته در استان عزیزمان بوده و باید در جهت ترغیب جوانان نسبت به این رشته ورزشی تلاش مضاعف کرد.

اینجانب این موفقیت ارزشمند را به کیک بوکسینگ کاران عزیز استان، کادر فنی، مدیریت این تیم و تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان استان تبریک عرض می کنم و ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته امیدوارم توسعه ورزش قهرمانی زمینه ساز توسعه ورزش همگانی و افزایش سلامت جامعه شود و شاهد موفقیت‌ها و درخشش بیش از پیش فرزندان غیور استان در عرصه های ملی و بین‌المللی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار