در فاز چهارم آموزش خبرنگاری:

بیش از ۱۲۰۰ دانش‌آموز خبرنگار توسط خبرگزاری پانا هرمزگان آموزش دیدند

پایان دوره آموزش خبرنگاری در هرمزگان

هرمزگان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان هرمزگان از افزایش تعداد متقاضیان خبرنگاری در فاز چهارم آموزش در هرمزگان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۷۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۱۲۰۰ دانش‌آموز خبرنگار توسط خبرگزاری پانا هرمزگان آموزش دیدند

اسماعیل خرامیده با اعلام این مطلب افزود: در راستای اجرای بسته تحولی سازمان دانش آموزی کشور با عنوان "هر دانش آموز یک نقش اجتماعی" در سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ تعداد ۱۱۲۰ دانش آموز در هرمزگان در مقاطع تحصیلی ابتدایی دوره دوم، متوسطه اول و متوسطه دوم برای جذب در خبرگزاری پانا و شرکت در فاز چهارم دوره آموزش خبرنگاری پیش بینی شده بود که با استقبال بی نظیر دانش آموزان تعداد متقاضیان این دوره به بیش از ۱۲۰۰ نفر رسید.

وی هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را علاوه بر کشف و شناسایی استعداد برتر و علاقه مند به خبرنگاری و تحقق تربیت اجتماعی و تقویت سواد رسانه ای ، ایجاد یک شبکه دانش آموزی بزرگ از دانش آموزان علاقه مند و توانمند در عرصه خبرنگاری دانست و اظهار داشت: این شبکه بزرگ از دانش آموزان خبرنگار میتواند تولید خبر در آموزش و پرورش را تسریع و ارتقاء بخشیده و آنرا متحول نماید.

خرامیده فضای خبرگزاری پانا را فضایی تربیتی و آموزشی خواند و از دیگر اهداف دوره های آموزشی را تقویت روحیه مسئولیت پذیری و نقش پذیری دانش آموزان و ورود آنان به اجتماع و آشنایی با مشکلات مردم در جامعه و ایجاد روحیه مطالبه گری حقوق خود و سایر شهروندان در جامعه دانست.

رئیس سازمان دانش آموزی استان خاطرنشان کرد: فاز چهارم آموزش خبرنگاری در هرمزگان به مدت ۴ روز از روز شنبه ۲۳ بهمن ماه بصورت وبینار آنلاین در فضای مجازی در بستر قرار به تفکیک مقطع تحصیلی و جنسیت خبرنگاران در ۳ محور خبر نویسی، گزارش نویسی و مصاحبه برگزار شد و در عصر روز سه شنبه ۲۶ بهمن با آموزش ۱۲۷۵ خبرنگار پایان یافت.

خرامیده استقبال بی نظیر و افزایش تعداد متقاضیان خبرنگاری را حاصل تلاش مسئولین پانا در مناطق ، مدرسان خوب استان و تلاشها و زحمات مسئول خبرگزاری پانا استان دانست و صمیمانه از همگی آنان تشکر و قدر دانی نمود و برای انان آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار