استفاده رایگان دانش‌آموزان به همراه خانواده‌هایشان از مجموعه‌های ورزشی فراهم شد

تهران (پانا) _ معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از استفاده رایگان دانش‌آموزان به همراه خانواده‌هایشان از مجموعه‌های ورزشی خبر داد که از هفته آینده اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۵۵۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
استفاده رایگان دانش‌آموزان به همراه خانواده‌هایشان از مجموعه‌های ورزشی فراهم شد

صادق ستاری فرد در حاشیه چهل و سومین راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور در غرفه معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت این روز به دوست داران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی مردمی و اسلامی بود و انقلابی و اسلامی ماند. انشالله به یمن حضور مردم و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری این انقلاب مردمی و قوی می‌ماند و قله‌های پرافتخار را فتح می‌کند.

وی افزود: از حضور حماسی دانش‌آموزان تشکر می‌کنم که همیشه مایه فخر و در تمام صحنه‌ها پیشران بودند امیدواریم بتوانیم گامی برای تحقق مطالبات به ویژه در بخش تعلیم و تربیت برداریم.

ستاری فرد با بیان اینکه امروز باید یاد شهدا را گرامی بداریم ادامه داد: به برکت ایام دهه فجر از آخر هفته آینده حضور رایگان و آزاد دانش‌آموزان را همراه با خانواده‌هایشان در مجموعه‌های ورزشی خواهیم داشت؛ روزهای ۵شنبه مادران و دختران دانش‌آموز و روزهای جمعه پدران به همراه پسران دانش‌آموز می‌‌توانند در مجموعه‌های ورزشی حضور یابند.

معاون وزیر عنوان کرد: باید مکان‌های ورزشی را به عنوان یک مکان تربیتی برای ارتقای وضعیت جسمانی دانش‌آموزان قرار دهیم.

وی اضافه کرد: موضوع رایگان شدن تربیت بدنی و خانواده محور شدن مورد توجه قانون اساسی است و براساس سند تحول بنیادین ارتباط خانواده با تربیت بدنی و استفاده از فضای ورزشی تربیتی مهم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار