افتتاح 14 پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در استان گیلان

رشت (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت همزمان با سراسر کشور، 14 پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی با 62 کلاس درس و زیربنایی بالغ بر 7هزار و 644 مترمربع با اعتباری 362 میلیارد ریالی در استان گیلان به بهره‌برداری 9رسید.

کد مطلب: ۱۲۵۵۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 14 پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در استان گیلان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در حاشیه آئین افتتاح 14 پروژه آموزشی و پرورشی، با حضور معاون اول رئیس جمهور از طریق ارتباط ویدئو کنفرانسی، استاندار گیلان و مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، ضمن تشکر از همکاری همیشگی اداره نوسازی و مشارکت خیرین مدرسه ساز، خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته با وجود کمبود منابع واعتبارات، پروژه‌های در حال ساخت فعال شدند و این امر با همت و تلاش شبانه ‌روزی مجموعه آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان میسر شد.

وی در ادامه با اشاره به اهداف و کارکردهای مهم پروژه های آموزشی، پرورشی و ورزشی، افزود: هدف اصلی از ایجاد این زیرساخت‌ها، طراحی و اجرای برنامه‌ها و تربیت دانش آموزانی در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران است.

در ادامه استاندار گیلان با قدردانی از مشارکت خیران مدرسه ساز، سرانه کنونی دانش آموزی استان را 5 و 3 دهم درصد عنوان کرد و گفت: بایستی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، 8 و 39 صدم درصد باشد و برای ارتقاء آن و همچنین نوسازی تجهیزات گرمایشی مدارس استان، به مشارکت بیشتر خیران نیازمندیم.

اسدالله عباسی همچنین با یادآوری نقش پررنگ خیرین مدرسه ساز به ویژه طی سال های اخیر،‌ ابراز امیدواری کرد که با توجه به شرایط اقلیمی استان و فرسودگی مدارس، با مشارکت خیران نیک اندیش، سطح خدمات رسانی آموزشی مدارس استان ارتقاء یابد.

شایان ذکر است در آئین افتتاح متمرکز 2 هزار و 950 پروژه آموزشی با 13 هزار و 450 کلاس درس در سراسر کشور همزمان با دهه فجر، به صورت ویدئوکنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار