رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خبر داد؛

برگزاری حرکت خودرویی و موتوری روز ۲۲ بهمن در تهران

به دلیل شرایط کرونایی، ایستگاه‌های صلواتی در طول مسیر برنامه ۲۲ بهمن برپا نمی‌شود

تهران (پانا) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت برنامه‌های ۲۲ بهمن از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز می‌شود و خودروها در مسیر اصلی میدان امام حسین (ع) به سمت میدان آزادی حرکت می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۵۵۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری حرکت خودرویی و موتوری روز ۲۲ بهمن در تهران

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه‌های ۲۲ بهمن شهر تهران، اظهار کرد: در میدان آزادی همزمان با حرکت خودروها برنامه‌هایی از جمله قرائت قرآن، اجرای سرود توسط گروه‌های سرود و رزم‌نوازان ارتش، مداحی حماسی توسط میثم مطیعی ، قرائت قطعنامه و انجام عملیات چتربازان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه تمامی این برنامه‌ها از رادیو ایران و رادیو انقلاب به صورت مستقیم پخش می‌شود، افزود: یکی از جلوه‌هایی که می‌تواند بر زیبایی و شکوه این مراسم بیافزاید، مزین شدن مراسم با تمثال مبارک شهدا است که پیشنهاد می‌شود در حرکت موتوری و خودرویی به ویژه توسط خانواده شهدا و ایثارگران و همرزمان شهدا، از تصاویر شهدا استفاده شود.

محمودی با اشاره به تقارن یوم الله ٢٢ بهمن با روز جمعه افزود: مردم انقلابی پس از مراسم ۲۲ بهمن، در نماز جمعه شرکت کرده و از نماز سیاسی عبادی جمعه بهره‌مند می‌شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد: به دلیل شرایط کرونایی، ایستگاه‌های صلواتی در طول مسیر برنامه ۲۲ بهمن برپا نمی‌شود و تنها ایستگاه‌های فرهنگی به منظور اجرای سرود و نمایش دستاوردهای انقلاب و برنامه های فرهنگی دایر می‌گردد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران زمینه‌سازی راهپیمایی مجازی را از دیگر برنامه های ٢٢ بهمن ذکر کرد که علاقه‌مندان از داخل و خارج کشور می توانند در این راهپیمایی شرکت کنند.

وی از مردم انقلابی تهران خواست تا با تزیین مناسب خودروها و موتورها و خلق جلوه‌های ویژه، حماسه‌ای دیگری از شکوه انقلاب را رقم زده و جشن ملی ۱۴۰۰ را با ورود به قرن جدید و ۴۳ ساله شدن انقلاب اسلامی گرامی بدارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار