مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

درس تفکر و سبک‌زندگی، مهارت‌های زندگی را به دانش‌آموزان می‌آموزد

قرچک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک، درس تفکر و سبک زندگی را یکی از پراهمیت‌ترین دروس دانست که مهارت‌های زندگی را به دانش‌آموزان می‌آموزد و باید به زیرساخت‌های آن توجه بیشتری شود.

کد مطلب: ۱۲۵۴۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
درس تفکر و سبک‌زندگی، مهارت‌های زندگی را به دانش‌آموزان می‌آموزد

جلسه کارگروه هشتمین جشنواره تدریس درس تفکر و سبک‌زندگی با حضور رضا داورزنی، مدیر آموزش و پرورش، مهدی دهقانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی، رویا صید‌افکن سرگروه درس تفکر و‌ سبک‌زندگی، رضوان شیرکوند نماینده‌ مدیران و اساتید این حوزه در سالن جلسات ثقلین شهرستان قرچک برگزار شد.

داورزنی ضمن تاکید بر توجه به نیاز سیستم آموزشی به تحول و بازنگری، اظهار کرد: ملازم است تا از حافظه‌محوری به سمت مهارت‌محوری و یادگیری پیش‌ رویم و معلم به‌عنوان یک مربی در کلاس درس حاضر شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک همچنین در باب تدریس درس تفکر و سبک زندگی تشریح کرد: در تدریس تفکر و سبک‌زندگی دبیر باید ضمن آگاهی و دانش لازم‌، به آنچه که می‌گوید، اعتقاد و باور‌ قلبی داشته باشد تا اثربخشی لازم صورت پذیرد.

داورزنی تصریح‌ کرد: درس تفکر و سبک زندگی یکی از پراهمیت‌ترین دروسی است که مهارت‌های زندگی را به دانش‌آموزان می‌آموزد که باید به زیرساخت‌های آن توجه بیشتری شود.

شایان ذکر است همکارانی که در این حوزه به خوبی فعالیت می‌کنند باید مورد تشویق و تقدیر قرار بگیرند.

خبرنگار دانش آموز: پریماه جعفری نیک‌پی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار