دهه فجر پربرکت با افتتاح 44 پروژه در نایین

اصفهان (پانا) - فرماندار شهرستان نایین گفت :در دهه فجر امسال ۴۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید

کد مطلب: ۱۲۵۴۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجر پربرکت با افتتاح 44 پروژه در نایین

مهندس حسین نصرتی فرماندار شهرستان نایین گفت :در دهه فجر امسال ۴۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید، که این اعتبار علی رغم محدودیت منابع خصوصاً در حوزه عمرانی صورت پذیرفته است .

نصرتی ادامه داد : بسیاری از پروژه ها در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد اما پروژه هایی نیز داریم که بالای ۹۵ درصد پیشرفت داشته ولی تا به طور کامل تکمیل نگردد افتتاح نخواهیم کرد و در اینجا جا دارد از پیگیری‌ها و تلاش‌های مستمر سرکار خانم دکتر آزاد نماینده محترم مردم شریف شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی که در جذب اعتبارات و تخصیص بودجه تلاش نموده اند و همچنین کلیه دستگاه‌های اجرایی و اداری که در اجرای این پروژه ها تلاش نموده اند قدردانی و تشکر کنیم .

فرماندار شهرستان نایین افزود :دراین مقطع باید به چند موضوع بپردازیم اولا هجمه هایی که توسط دشمنان معاندین نظام انجام می شود و امید مردم را هدف قرار داده اند پس از آن باید تحریم های ظالمانه ای که بر کشور و مردم ما تحمیل شده و متاسفانه دولت و ملت را به زحمت انداخته است. البته با تدابیری که دولت محترم سیزدهم اندیشیده اکثر مایحتاج مردم تامین شده است و تنها موضوع تورم و گرانی گرانی است که خاطر مردم را آزرده است و قطعاً اگر این هجمه های استکبار جهانی علیه هر کشور دیگری بود، آن کشور با قحطی و مشکلات بسیار عدیده در مدیریت کشور مواجه می گشت.

فرماندار شهرستان نایین خاطر نشان کرد : در دهه مبارک فجر باید به عنوان یک فرصت برای مردم امید آفرینی کنیم باید خدماتی را که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم ایران انجام داده بازگو کنیم نه از سر منت بلکه به جهت انجام وظیفه، همان گونه که خداوند متعال نیز فرموده ما باید نعمات را بازگو نماییم.


نصرتی تصریح کرد : بسیاری از برنامه های دهه مبارکه فجر که بیش از ۳۵۰ عنوان برنامه پیش‌بینی شده بود متاسفانه به دلیل شرایط کرونایی لغو وفرصت بهره مندی از حضور در میان مردم را از ما خادمین مردم سلب نمود که در این راستا برخی از برنامه ها به اشکال دیگر و از طریق مجازی برگزار خواهد شد.

اوج در پایان افزود : هدف دولت سیزدهم خدمت به مردم است و شعار دولت هم دولت قوی و دولت مردمی است و این مردمی بودن و قوی بودن بدون حضور مردم در صحنه های مختلف محقق نمی شود و انشاالله مردم شریف شهرستان نایین که همواره حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند در صورتی که شرایط کرونایی اجازه دهد به صورت فردی و یا خودرویی در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشور خود بار دیگر با آرمان های معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید پیمان خواهند نمود.

خبرنگار: مریم دهقانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار