۳۲۰هزار مرد مجرد در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند

تهران (پانا) - معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه بیش از ۳ میلیون نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند از ثبت نام ۳۲۰ هزار مرد مجرد بالای ۲۳ سال طبق تازه‌ترین آمار خبر داد و عنوان کرد که بیش از ۵۸ هزار خودمالک برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۲۵۴۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
۳۲۰هزار مرد مجرد در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، «محمود محمودزاده» معاون مسکن و ساختمان جزئیاتی از روند ثبت‌نام مردان مجرد و سایر گروه‌ها در سامانه نهضت ملی مسکن و همچنین پالایش متقاضیان ثبت‌نام شده را ارایه کرد.

معاون مسکن و ساختمان گفت: در مجموع تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۱۷۹ هزار متقاضی در سامانه ثمن برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند. برای بخش عمده‌ای از این تعداد یعنی بیش از ۳ میلیون نفر معادل ۹۵ درصد متقاضیان مراحل پالایش سه شرطِ فرم ج، عدم مالکیت خصوصی و تاهل در ستاد انجام شده و لیست افراد پالایش شده به کارتابل استان‌ها برای بررسی شرط چهارم یعنی سابقه سکونت ارسال شده است. استان‌ها نیز در حال پالایش شرط چهارم یعنی سابقه سکونت حداقل ۵ سال و یا ثبیت سکونت در شهر مورد تقاضای مسکن هستند که نتایج بررسی را ثبت و به ستاد اعلام خواهند کرد.

محمودزاده اظهار امیدواری کرد تا این بخش از پالایش نیز در استان‌ها و شهرهای جدید انجام شود و به زودی به اتمام برسد.

وی توضیح داد: برای آن دسته‌ای از متقاضیان که شرط چهارم نیز احراز شود با پیامک اطلاع‌رسانی خواهد شد و افراد واجد شرایط به شکل الکترونیکی به بانک معرفی می‌شوند تا برای آنها حساب باز شود و مراحل خود را طی کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص تعداد ثبت‌نام مردان مجرد بالای ۲۳ سال سن نیز اعلام کرد: تاکنون ۳۲۰ هزار نفر از مردان مجرد بالای ۲۳ سال سن در سامانه ثمن ثبت‌نام کردند. چنانچه با تقاضای قابل‌ملاحظه‌ای برای تمدید مواجه بشویم احتمال تمدید وجود دارد. در غیر این صورت لیست ثبت‌نام ۲۰ بهمن ماه بسته خواهد شد.

محمودزاده در خصوص ثبت‌نام خودمالکان و معرفی آنها به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن اعلام کرد: تقاضای بیش از ۵۸ هزار مالک برای دریافت تسهیلات خودمالکی در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت و به بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات معرفی شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار