استاندار تهران:

مشکلات فضای سبز در شهرستان پردیس به زودی حل می‌شود

پردیس (پانا) - در مراسم افتتاح دبستان دولتی عرفان، استاندار تهران در گفت و گو با مردم پردیس گفت مسائل مربوط به ساخت و ساز و مشکلات فضای سبز در این شهرستان در حال بررسی است و به زودی حل می شود.

کد مطلب: ۱۲۵۳۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات فضای سبز در شهرستان پردیس به زودی حل می‌شود

محسن منصوری با اشاره به مشکلاتی مانند آسفالت، ساخت و سازهای نیمه کاره و فضای‌سبز بیان کرد: برپایی میز خدمت و پاسخگویی به مشکلات شهروندان شهرستان پردیس از برنامه‌های محوری است که برای حل مشکلات ایجاد شده است.

وی با اشاره به طرح‌های افتتاحی در شهرستان پردیس اظهار کرد: در این شهرستان بیش از ۲ هزار و پانصد میلیارد تومان پروژه آماده افتتاح و بهره‌برداری است که از این تعداد یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه های عمرانی و بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان هم پروژه های اقتصادی است که اشتغال قابل توجهی برای ساکنان و جوانان شهرستان به همراه دارد.

استاندار تهران با اشاره به پروژه های افتتاح شده در شهرستان پردیس تصریح کرد: پروژه‌های افتتاح شده شامل یک طرح تولیدی در حوزه اقتصادی با اشتغالزایی برای ۲۰۰ نفر و یک پروژه آموزشی در فاز ۵ مسکن مهر این شهرستان است که توسط شرکت عمران شهر جدید پردیس ساخته شد.

منصوری با اشاره به افتتاح مرکز اورژانس در شهرستان پردیس گفت: این مرکز توسط شهرداری پردیس ساخته و به مرکز اورژانس این شهرستان و استان تهران تحویل می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح مدرسه عرفان در فاز 5 شهرستان پردیس افزود: مدرسه عرفان با متراژ دو هزار و ۱۶۰ متر و ۸۱۷ متر زیر بنا در دو طبقه و ۸ کلاس درس با ۱۰۵ میلیارد ریال هزینه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

استاندار تهران ادامه داد: شاخص‌ترین پروژه عمرانی پردیس، مسکن مهر است که امروز بیش از ۲ هزار واحد آماده بهره برداری به مالکان واگذار شده است.

گفتنی است؛ به مناسبت دهه فجر پروژه‌های عمرانی با حضور محسن‌ منصوری استاندار تهران، سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس و مصطفی‌ حسنوند مدیر آموزش‌ و‌ پرورش در فاز 5 این شهرستان افتتاح شد.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار