کورش تشت‌زر*

حفظ صدر با سمفونی ارسلان

استقلال با برد مقابل هوادار موقعیت خود در صدر جدول را حفظ کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد

کرونا، وقفه در مسابقات، تعطیلی چند روزه تمرینات، جنجال مطبوعاتی پیرامون فرهاد و یحیی، حواشی تایید رای کمیته استیناف در مورد پرونده گل گهر، دزدی از خانه‌ مجیدی، نیمکت نشینی سیاوش یزدانی بهترین مدافع لیگ در تیم ملی و عدم حضور یامگا از جمله مواردی بود که مجیدی فقط به کسب سه امتیاز و بردی اقتصادی فکر کند که طبیعی و منطقی هم بود.

گرچه هر ایرانی از رفتن تیم ملی به جام جهانی خوشحال است اما بی‌اعتمادی سرمربی تیم ملی در عدم استفاده از یزدانی در دیداری تشریفاتی حاصلش استرس و عدم انگیزه بازیکنان استقلال در سال منتهی به جام جهانی که در نهایت دودش به چشم استقلال خواهد رفت و در هیچ کجای دنیا ندیده ایم که تیم صدرنشین لیگ بازیکنی در ترکیب تیم ملی نداشته باشد و این بی‌انصافیست.

هوادار تیم دست و پا بسته‌ای نبوده و نیست و بسیار امیدوارکننده ظاهر شد و عنایتی از جمله مربیانی است که مثل برخی از مربیان لیگ که با دفاع اتوبوسی فقط به دنبال بستن بازی و گرفتن امتیاز هستند عمل نکرده و پیروزی در زمین حریف و با توجه به شرایط تیم در چند هفته گذشته و کابوس کرونا در حفظ صدرنشینی بسیار حائز اهمیت بود.

ارسلان با ساز کوکش و قلبش که برای استقلال می‌تپد سزاوار توجه بیشتر و شایسته تقدیر است و کم نبوده در دیدارهایی که سمفونی او نوای خوش پیروزی را نواخته است.

اینکه در بازی‌هایی که تیم نمایش خوبی نداشته ولی پیروز شده ثبات شخصیت یک تیم مدعی قهرمانی را نشان می‌دهد اما امیدوارم ترک این عادت همراه با نمایش قابل قبول موجبات خوشحالی بیشتر هواداران عزیز را فراهم کند و اینکه در چنین زمینی و تحت هر شرایطی تیم با برد از زمین خارج می‌شود جای شکرش باقیست.

امیدوارم با نمایش شکننده حسینی فرهاد در تفکراتش تجدیدنظر کند و بدترین اتفاق برای تیمی که مدعی اصلی قهرمانی این است که گلر اصلیش احساس امنیت کند.

متاسفانه با توجه به شیوع دوباره کرونا و شرایط ناپایدار تیم‌ها استقلال اگر بتواند تا قبل از دربی به سلامت عبور کند آسمان لیگ در پایان آبی خواهد شد.

گرچه انگیزه بازیکنان برای حضور در جام جهانی به نوعی کم و شاید از بین رفته امیدوارم تاثیرات روانی این مهم روی اعصاب آنها و گرفتن کارت‌های بی‌مورد و غیبت در دیدارهای حیاتی پاشنه آشیل تیم نشود.

حمایت از تیم بدون باخت و سرمربی آن تا پایان ماراتن لیگ از وظایف هر هواداری است که قلبش برای این تیم میتپد.

*پیشکسوت استقلال

منبع: خبرآنلاین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار