جاده هراز بازگشایی شد

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بازگشایی جاده هراز خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۳۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
جاده هراز  بازگشایی شد

سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بازگشایی جاده هراز خبر داد و اظهار داشت: جاده هراز که به علت اجرای عملیات عمرانی تونل نشل در کیلومتر ۶۳ تا ۶۵ از نیمه شب شنبه این هفته بصورت کامل مسدود شده بود امروز ساعت ۱۲ ظهر بصورت کامل بازگشایی شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی جاده های منتهی به استان‌های شمالی باز و تردد به صورت روان در حال انجام است محورهای مسدود اصلی کشور را دهگلان - حسین آباد، سقز - مریوان و ریگان - ایرانشهر اعلام کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: محدودیت تردد با تغییر مسیر در محور بندرخمیر - بندرلنگه که تا اطلاع بعدی مسدود است، اعمال شده و تردد از مسیر جایگزین بندرخمیر - دژگان - بندرلنگه انجام می‌شود.

وی گفت: وضعیت جوی جاده های کشور بدون بارندگی و بصورت پایدار است ولی برودت هوا در جاده های کوهستانی وجود دارد و با توجه به احتمال لغزندگی در این جاده ها کماکان رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط بیشتر در رانندگی توصیه می‌شود.

سرهنگ شیرانی خاطرنشان کرد: برابر پیش بینی ها از بعد از ظهر روز جمعه بارندگیها در استانهای غربی کشور آغاز می‌شود.

وی گفت: در هفته جاری بیشترین علل تصادفات در جاده های کشور مربوط به انحراف به چپ ، سبقت‌های غیرمجاز و عدم رعایت سرعت مجاز رانندگی بوده است که توصیه پلیس در این موارد، رعایت کامل مقررات رانندگی و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار