عضو کمیسیون امور داخلی کشور در گفت‌وگو با پانا خبر داد:

دولت سیزدهم «لایحه جامع انتخابات» را به مجلس می‌فرستد

طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها بعد از ایرادات شورای نگهبان در کارگروه در حال بررسی است/ نظرات مختلفی درباره طرح انتخابات مجلس مطرح است و هنوز به کمیسیون نیامده است

تهران (پانا) - عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه طرح‌ها و لوایح متعددی درباره اصلاح قانون انتخابات واصل شده است، گفت وزرات کشور این قول را داده است که لایحه‌‌ای در خصوص اصلاح قانون انتخابات از دولت به مجلس بفرستند.

کد مطلب: ۱۲۵۲۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
دولت سیزدهم «لایحه جامع انتخابات» را به مجلس می‌فرستد

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با پانا در خصوص طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: «متأسفانه این طرح هنوز به کمیسیون نیامده است؛ چون نظرات مختلفی درباره نحوه برگزاری انتخابات مجلس مطرح است؛ برخی درباره انتخابات تناسبی و برخی هم درباره انتخابات منطقه‌ای نظر می‌دهند. طرح‌ها و لوایح متعددی واصل شده است اما به دنبال این هستیم که یک «لایحه کامل» را از طریق دولت بگیریم. در جلسه‌ای که با وزرات کشور داشتیم، این قول را دادند که لایحه‌‌ای از دولت به مجلس بفرستند و آن لایحه را با اعمال مسائل مجلس لحاظ کنیم و به نتیجه برسیم.»

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در خصوص طرح اصلاح قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز گفت: «ایراداتی را شورای نگهبان به این طرح گرفته بود و در حال حاضر در کارگروه در حال بررسی است. این کارگروه باید نظر خود را ارائه دهد تا مجدداً در دستور کار کمیسیون قرار گیرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار