رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت های ورزشی شهر تهران:

هدف اصلی بازی‌های ورزشی، تندرستی و افزایش مهارت‌های اجتماعی است

تهران (پانا) - رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی شهر تهران در جلسه کارشناس مسئولان تربیت‌بدنی مناطق شهر تهران تندرستی، افزایش مهارت‌های اجتماعی و بهبود سیستم عضلانی بدن را هدف بازی‌های ورزشی دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۲۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی بازی‌های ورزشی، تندرستی و افزایش مهارت‌های اجتماعی است

جلسه کارشناس مسئولان مناطق نوزده گانه آموزش و پرورش شهر تهران با حضور رئیس اداره تربیت‌بدنی، رئیس هیئت ورزش دانش آموزی، کارشناسان تربیت‌بدنی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و کارشناس مسئولان مناطق نوزده گانه تهران به میزبانی هنرستان شهید قدوسی منطقه ۱۱ برگزار شد.

در ابتدای جلسه کرمعلی ایرجی، رییس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک فرارسیدن دهه فجر گفت: به مناسبت دهه فجر، همایش دو و میدانی ویژه دانش آموزان پسر مقاطع متوسطه اول و دوم برگزار می شود و کارشناس مسئولان مناطق باید با اعزام دانش آموزان و حضور پرشور خود در این همایش به این برنامه رونق ببخشند.

در ادامه، ایرجی در خصوص اجرای جشنواره ورزش با خانواده که در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود نکاتی را بیان کرد و گفت: هدف اصلی بازی‌های ورزشی تندرستی، افزایش مهارت‌های اجتماعی و بهبود سیستم عضلانی بدن است و این ورزش‌ها زمانی جذاب‌تر می‌شوند که کودکان همراه مادر یا پدر خود آن‌ها را انجام دهند. ایرجی اجرای این جشنواره را اقدامی مهم در سطح شهر تهران عنوان کرد و از همه مناطق دعوت کرد که با منطقه میزبان در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره همکاری کنند.

وی در ادامه دستاوردهای حوزه تربیت بدنی در سال‌های اخیر را تشریح و بر حضور موثر معلمان تربیت بدنی در برگزاری کلاس های مجازی درس تربیت بدنی و دعوت دانش آموزان به انجام ورزش در منزل جهت پیشگیری از ناراحتی های روحی و جسمی در زمان شیوع بیماری کرونا اشاره و تاکید کرد.

حسین عرفانی؛ رییس هیئت ورزش دانش آموزی نیز در خصوص برگزاری مسابقات ورزشی به منظور شناسایی استعدادهای ورزشی دانش آموزان به عنوان سرمایه های ارزشمند کشور نکاتی را مطرح و به برگزاری مسابقات کشتی در سطح شهر تهران در بهمن ماه سال جاری اشاره کرد و برگزاری این مسابقات را اقدامی مفید در حوزه ورزش دانش آموزی برشمرد.

الهام رباط جزی؛ کارشناس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی شهر تهران به فعالیت های سرگروه های آموزشی درس تربیت بدنی شهر تهران و مناطق در بحث نظارت از اجرای درس تربیت بدنی در مدارس اشاره کرد و فعالیت های آنان را در سطح شهر تهران مطلوب ارزیابی کرد.

در پایان این جلسه کارشناس مسئولان مناطق نوزده گانه شهر تهران نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص توسعه درس تربیت بدنی بیان کردند و توسط زهرا بختیار کارشناس تربیت بدنی منطقه ۱۱ و خدابخش راهدار مدیر هنرستان شهید قدوسی از همکاران حاضر در جلسه با اهدای هدایا تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار