آرزو می‌کنیم فوتبال به اهلش برسد

محمد احمدزاده دیروز در گفت‌و‌گویی نسبت به بی‌اعتنایی فدراسیون فوتبال به تیم ملی فوتبال ساحلی انتقاد کرد و گفت «ما با بدترین شرایط و امکانات در این مسابقات جام بین قاره شرکت کردیم؛ اما با عشق تمام برای ایران جنگیدیم و نایب قهرمان شدیم اما هزار تومان دریافتی نداشته‌ایم.»

کد مطلب: ۱۲۵۲۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد

در پاسخ به گلایه کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران باید به چند نکته اشاره کنیم:

1- خبر آن مسابقات رسید. می‌دانیم شما به دلیل نداشتن لباس مناسب در مراسم انتخاب برترین‌های دنیا هم شرکت نکردید چون لباس آبرومند متحدالشکل نداشتید؛ اما چرا گمان می‌کنید وظیفه فدراسیون است که به تیم ملی فوتبال ساحلی خدمات بدهد؟

2- از مقایسه تیم ملی فوتبال ساحلی و تیم ملی فوتبال بزرگسالان گفتید؛ اما زیاد ناراحت نباشید چون تیم ملی فوتبال بزرگسالان هم (آن‌طور که بازیکنانش در صفحات اجتماعی‌شان گفتند) یک سال لباس کهنه می‌پوشیدند. فدراسیونی که به تیم ملی اول مملکت این‌طور نگاه می‌کند باید به تیم ملی فوتبال ساحلی نگاه محترمانه‌ای داشته باشد؟

3- درباره پاداش گفتید و اینکه چرا هزار تومان هم دریافتی نداشته‌اید. شما واقعاً گمان می‌کنید رسیدگی به امور تیم‌های ملی در فهرست وظایف فدراسیون فوتبال است؟ محض اطلاع باید عرض کنیم حتی پاداش بانوان و پاداش تیم ملی بزرگسالان را هم رئیس‌جمهور پرداخت کرد. مدیران فدراسیون فوتبال ترجیح می‌دهند پولشان را خرج بازسازی طبقه مدیریت فدراسیون کنند نه تیم‌های ملی. پاداش زحمات دلسوزانه و وطن‌پرستانه شما هم بماند برای رئیس‌جمهور.

4- آقای احمدزاده عزیز و همه بازیکنان دوست داشتنی تیم ملی فوتبال ساحلی که باید به پای زخم خورده همه شما گل نثار کرد:

قدر زحمات و تلاش فراوان‌تان را می‌دانیم چون عاشق ایران و عاشق فوتبال هستیم. مردم شما را دوست دارند و همین کافی است چون تمام تلاش شما برای شاد کردن دل آنهاست. مانند شما آرزو می‌کنیم فوتبال به دست اهلش سپرده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار