معاون آموزشی یک موسسه آموزشی پژوهشی:

ضعف اندیشه دانش‌آموزان باید جبران شود

شهرری(پانا) - معاون آموزشی یکی از موسسات آموزشی پژوهشی در سلسله نشست‌های بصیرتی دانش‌آموزان با موضوع "ایران قوی" از اهمیت مسئله‌یابی و تقویت اندیشه دانش‌آموزان صحبت کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۲۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
ضعف اندیشه دانش‌آموزان باید جبران شود

حجت الاسلام محمود شهرجردی گفت: راجع به یافتن مسائل اساسی موضوع و مخاطب برای اثرگذاری بیشتر در حوزه‌‌های بینش، احساس، رفتار و کنش، با موضوع ایران قوی، می‌بایست بدون تعارف صحبت کنیم، در حقیقت وقتی یک ایران قوی می‌خواهد ساخته شود شاخصه‌های آن در مسائل نظامی، سیاسی، علمی، فرهنگی، اجتماعی، خانوادگی و فردی توصیف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مخاطب ما دانش‌آموز است، ادامه داد: فکر می‌کنیم که دانش‌آموزان حواسشان نیست، اما دانش‌آموزان وقایع را می‌بینند و در اکثر مواقع به علت و چگونگی این مسائل آگاه هستند؛ مشکلی در دانش‌آموزان وجود دارد که کشورشان ایران را به هر دلیلی قوی نمی‌دانند، لذا ما می‌خواهیم راجع به مشکلات باهم صحبت کنیم تا ببینیم این مشکلات از کجا به وجود آمده‌اند و راه حل‌های احتمالی و موثر کدام است.

شهرجردی در پایان با تاکید به اینکه مسئله‌یابی هفت فرمول یا کلید دارد، افزود: کلید اول یا فرمول اول باید "دلایل بروز مشکل در مخاطب " باشد‌; عدم اعتقاد به ایران قوی یکی از دلایل بروز مشکل در مخاطب است، باید بعد اندیشه دانش‌آموزان را در این فضا قوی کنیم و آمار و اطلاعات درست را در اختیار دانش‌آموزان ‌قرار دهیم.

خبرنگار دانش‌آموز: راحله بادامیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار