مدیر کل اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموران استان تهران:

انجمن اسلامی دانش‌آموزی فضایی برای تمرین فنون مدیریتی است

ورامین (پانا) - مدیر کل اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموران استان تهران تاکید کرد انجمن اسلامی دانش‌آموزی فضایی برای تمرین فنون مدیریتی است.

کد مطلب: ۱۲۵۲۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اسلامی دانش‌آموزی فضایی برای تمرین فنون مدیریتی است

مدیران سه مقطع تحصیلی در کانون فرهنگی تربیتی هدایت ورامین با حضور نقی یعقوبی نسب مدیرکل اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی استان تهران با فعالیت‌های انجمن اسلامی دانش آموزان آشنا شدند.

حسین محمدزاده معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ورامین ضمن اعلام این خبر گفت: در سند تحول بنیادین، نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی کشور متولی مولد سرمایه انسانی فرهنگی اجتماعی و معنوی شناخته شده است و این مهم با افزایش مشارکت آموزش و پرورش میسر می‌شود.

وی در ادامه افزود: طبق راهکار 3-8 سند تحول بنیادین، آموزش و پرورش با هموار سازی امکان حضور فعال دانش‌آموزان در تشکل‌های رسمی و قانونی مرتبط با اتکا به ظرفیت‌های درون و برون سازمانی از قبیل بسیج دانش‌آموزی، کانون علمی - فرهنگی و انجمن اسلامی دانش آموزی، بستر رشد را برای دانش‌آموزان فراهم کرده است. هدف از تشکیل انجمن اسلامی کسب اولین تجارب مدیریتی دانش‌آموزان در مدارس است.

حجت الاسلام نقی یعقوبی نسب مدیر کل اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی استان تهران گفت: این تشکل از سال ۵۸ به دستور امام خمینی (ره) فعالیت خود را در مدارس آغاز و در سال ۷۹ برنامه راهبردی آن را با محوریت نخبه یابی و نخبه پروری تبیین کرده است.۱۰۶هدف تربیتی در این تشکل دنبال می‌شود که ۸۷ هدف آن محقق شده است.

یعقوبی نسب، انجمن اسلامی را فضایی برای تمرین فنون مدیریتی دانست و گفت: هدایت و ساماندهی ایده ها، هیئت‌های مذهبی دانش‌آموزی و برگزاری کادو (کار و اردو) از مهم‌ترین فعالیت‌های انجمن اسلامی است.

این مقام مسئول برگزاری مدرسه انقلاب و نمایشگاه‌های انقلاب را از نمونه فعالیت‌های ارزشمند انجمن اسلامی دانش آموزان در دهه فجر امسال برشمرد و گفت: 10 نمایشگاه برتر این مدارس در صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار