انتقال بزرگ در یک قدمی قطعی شدن؛ بازیکن استقلال سرخ‌پوش می‌شود

تهران (پانا) - ظاهری گلر آبی‌ها با جواد نکونام برای حضور در فولاد به توافق رسیده است و انتظار می‌رود به زودی رسماً راهی این تیم اهوازی شود.

کد مطلب: ۱۲۵۲۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
انتقال بزرگ در یک قدمی قطعی شدن؛ بازیکن استقلال سرخ‌پوش می‌شود

به گزارش خبرورزشی، رشید مظاهری همچنان یکی از مهم‌ترین سوژه‌های نقل‌وانتقالات زمستانی است. تا هفته گذشته بحث حضور این دروازه‌بان در پرسپولیس مطرح بود و حتی مظاهری مذاکراتی را هم با یکی از مربیان پرسپولیس انجام داده بود. این موضوع البته به گوش مدیران و کادر فنی آبی‌ها هم رسید ولی مشکل بزرگ مظاهری این است که باید رضایت باشگاه استقلال را جلب کند و این کار ساده‌ای نیست. حالا مظاهری با آگاهی از این موضوع دنبال رفتن به تیم دیگری است و آخرین خبرها حاکی از آن است که او مذاکرات مثبتی را با فولاد انجام داده است.

نشست در هتل المپیک

مظاهری شنبه‌شب از ساعت‌۲۲ تا ۲بامداد جلسه ۴ساعته‌ای با جواد نکونام برگزار کرد تا طرفین در مورد عقد قرارداد با یکدیگر مذاکره کنند. آخرین اخبار از روند مذاکرات مظاهری و فولاد حاکی از آن است که این دروازه‌بان می‌خواهد تا پایان این فصل و به‌صورت قرضی راهی فولاد شود. مظاهری در این چند هفته در مورد گرفتن رضایتنامه از باشگاه استقلال، دچار چالش شده بود و به‌نظر می‌رسد او به‌سادگی نمی‌تواند قراردادش را به‌صورت یک‌طرفه با این باشگاه فسخ کند. به همین دلیل او با فولادی‌ها به توافق رسیده تا پایان لیگ امسال به‌صورت قرضی برای آنها بازی کند.

البته برخی از ایجنت‌ها هم مظاهری را به سپاهان وصل کرده بودند ولی باشگاه استقلال هرگز حاضر نیست به تیم رقیب بازیکن بدهد. مظاهری شنبه‌شب با فولادی‌ها به توافق رسید ولی مسئله مهم این است که در مورد نحوه این انتقال، فولاد باید با استقلال به توافق برسد. این موضوعی است که تا چند روز دیگر به‌صورت قطعی روشن خواهد شد ولی گفته می‌شود مظاهری درصورت رفتن به فولاد ۵تا ۶میلیارد تومان (تا پایان فصل) دستمزد خواهد گرفت. اگر نحوه انتقال مظاهری به فولاد قرضی باشد، بدون‌شک استقلال در این زمینه سود خواهد کرد.

احتمال معاوضه رضاوند و حردانی

شنبه‌شب آرش رضاوند، هافبک استقلال هم به هتل المپیک رفت تا با جواد نکونام مذاکره کند. این بازیکن تعدادی از بازی‌های استقلال را به‌دلیل مصدومیت از دست داد ولی قبل از آن بازیکن فیکس آبی‌ها بود. نکونام برای تقویت خط هافبک روی رضاوند نظر دارد و از طرفی فرهاد مجیدی هم به جذب صالح حردانی، مدافع راست فولاد علاقه زیادی نشان داده است. این احتمال وجود دارد که آنها با یکدیگر معاوضه شوند. در این میان صادرشدن رضایتنامه مظاهری برای فولاد هم می‌تواند راه حردانی برای استقلالی‌شدن را هموارتر کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار