سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان:

همایش استانی یاوران انقلاب برگزار می‌شود

اهواز (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت همایش استانی یاوران انقلاب در اهواز برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۵۲۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد
همایش استانی یاوران انقلاب برگزار می‌شود

مسعود اکبری در حاشیه این نشست در این باره به پانا گفت: نشست هماهنگی همایش یاوران انقلاب با حضور مدیر سازمان دانش آموزی استان،روسا و معاونین پرورشی و فرهنگی و مسئولین سازمان دانش آموزی نواحی ۴ گانه اهواز در محل سازمان دانش آموزی استان خوزستان برگزار شد.

وی در ادامه اضافه کرد: در این نشست پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد این برنامه با رعایت کامل پروتکلها و شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حضور دانش آموزان پیشتاز در روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه در مجتمع آموزشی و ورزشی آموزگار ناحیه ۱ اهواز به میزبانی این ناحیه برگزار شود .

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: این همایش در واقع رفتن به پیشواز راهپیمایی ۲۲ بهمن است و برنامه های با نشاطی در این روز برای دانش آموزان برگزار می شود.

اکبری خاطرنشان کرد: دانش آموزان پیشتاز با حضور در این مانور، ضمن اعلام همبستگی با ارزش های انقلاب، آمادگی دفاعی و تشکیلاتی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار