مدیر علمی و پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان کشور:

طرح‌های پیشنهادی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب بومی‌سازی می‌شود

تهران (پانا) - مدیر علمی و پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان از تطبیق و بومی‌سازی طرح‌های پیشنهادی کارشناسان علمی و فرهنگی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و اجرای آن توسط معلمان در کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح‌های پیشنهادی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب بومی‌سازی می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان کشور، سید حامد قریشی با اشاره به فرا رسیدن سومین سالگرد صدور بیانیه گام دوم انقلاب گفت: باید تمام دستگاه‌ها و نهادها و اقشاری که مورد اشاره بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هستند در خصوص اینکه در طول سه سال گذشته چه اقدامات و تلاش‌هایی برای تبلور این بیانیه و اجرای آن داشته‌اند پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج فرهنگیان هم از این موضوع مستثنی نیست و جزو نهادهایی است که باید در این راستا پاسخگو باشد افزود مدیریت علمی بسیج فرهنگیان در زمینه عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب با تشکیل کارگروه‌هایی با همکاری دانشگاه جامع امام حسین(ع)، فرهنگیان بسیجی و معاونت علمی سازمان بسیج تلاش کردیم از طرح‌ها و ایده‌هایی که در راستای بیانیه گام دوم شکل گرفته است حمایت عملی کنیم.

مدیر علمی پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان در تشریح وظایف کارگروه‌های تشکیل شده اظهار کرد: تحلیل و محوربندی بیانیه گام دوم و تشابه‌سازی ایده‌هایی که در این باب شکل می‌گیرد و همچنین نقش فرهنگیان در محقق کردن این طرح‌ها و ایده‌ها از جمله دستورکارهایی است که در کارگروه‌های ما صورت می‌گیرد.

قریشی با بیان اینکه معلمان و فرهنگیان کشور به عنوان استوانه‌های علمی نظام اسلامی نقش اساسی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب دارند، تصریح کرد: یقینا در این سه سال گذشته ایده‌های خوبی مطرح شده است که حاوی معیارهای اصیل انقلاب بوده و جایگاه اجرای آن هم در فضاهای آموزشی کشور از جمله مدارس و در بین دانش‌آموزان است بنابر این با همکاری معلمان و فرهنگیان بسیجی و به میدان آمدن این قشر فرهیخته می‌توان بیانیه گام دوم انقلاب را عملیاتی کرد.

مدیرعلمی پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان در پایان از حمایت قاطعانه این سازمان از طرح‌ها و ایده‌هایی خبر داد که می‌تواند در پیشبرد اهداف بیانیه گام دوم کمک کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار