شرکت بیش از 3 هزار دانش‌آموز در پویش مجازی «دست‌بوسِ مادر»

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خبرداد بیش از 3 هزار دانش‌آموز در پویش مجازی «دست‌بوسِ مادر» شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۲۵۱۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
شرکت بیش از 3 هزار دانش‌آموز در پویش مجازی «دست‌بوسِ مادر»

میکائیل باقری در خصوص برگزاری پویش مجازی «دست‌بوسِ مادر» گفت: تکریم و احترام به والدین یکی از مهمترین سفارشات مهم دین مبین اسلام است و مقام معظم رهبری نیز در این زمینه فرمودند «باید کاری کنیم که بچه‌ها دست مادر را حتماً ببوسند؛ اسلام دنبال این است.».

وی افزود: بر همین اساس امسال همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) و روز مادر و بزرگداشت مقام زن، اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش باهمکاری دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری اقدام به برگزاری پویش مجازی «دست‌بوسِ مادر» در شبکه شاد کرد.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: بر اساس آمار واصله در مدت زمان یک هفته، بیش از 3 هزار دانش آموز تصاویر دست بوسی مادران بزرگوار خود را برای دبیرخانه این پویش ارسال کردند.

وی خاطرنشان کرد: به 50 نفر از دانش آموزان شرکت کننده در این پویش جوایزی به قید قرعه اهدا خواهد شد.

باقری در خاتمه گفت: همچنین بزودی آلبوم الکترونیکی تصاویر منتخب دریافتی در کانال اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش@parvareshi1 در بستر شبکه شاد منتشر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار