احمدی لاشکی

شهدا با تأسی از مکتب عاشورا، چراغ عزت را روشن نگاه داشته‌اند

تهران (پانا) - «قاسم احمدی لاشکی» معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش و نماینده ویژه وزیر در سفرهای استانی ریاست جمهور با حضور در منزل دانش‌آموزشهید «فرشاد فتحی‌نیا» با خانواده این شهید دیدار و از مقام وی تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
شهدا با تأسی از مکتب عاشورا، چراغ عزت را روشن نگاه داشته‌اند

قاسم احمدی لاشکی در سفر یک روزه به استان گیلان، با حضور در منزل دانش آموزشهید «فرشاد فتحی نیا» با خانواده این شهید دیدار و از مقام وی تجلیل کرد.

احمدی لاشکی خانواده‌های معظم شهدا را الگوهای صبر و پایداری دانست و خاطر نشان کرد: امروز، نظام جمهوری اسلامی به برکت خون های پاک شهدای گرانقدر و ایثارگری‌های مجاهدان راه خدا و صبوری خانواده‌های معظم آنان در قله عزت و عظمت، ایستاده است.

وی با اشاره به وظیفه شناسی دانش آموز شهید در دفاع از کشور، افزود: این دانش آموز جان خود را در طبق اخلاص نهاده، افتخار آفرید و آسمانی شد.

احمدی لاشکی گفت: شهدای ما با تأسی از مکتب عاشورا، چراغ عزت را روشن نگاه داشته اند.

وی همچنین با بیان این که مدیران و مسئولان برای دفاع از راه شهیدان با خدمت مضاعف به ملت و تلاش مستمر در انجام تکالیف و مسئولیت ها باید خود را نشان دهند، گفت: باید از شهدا آموخت که تا پای جان باید برای ایستادگی و عزت و استقلاب وطن، مقاومت کرد و در دفاع از کشور از هیچ کوششی دریغ نکرد.

احمدی لاشکی در ادامه به اهمیت تکریم خانواده های شهدا، اشاره کرد و گفت: وظیفه ما نسبت به گذشته سنگین تر است و شهدا مصداق بارز حضورند و ما باید آنان را همواره ناظر بر کارها و اعمال خویش بدانیم تا روزی شرمنده آنان نباشیم.

شایان ذکر است؛ پدر دانش آموز «شهید فتحی نیا»، از ایثارگران جنگ تحمیلی و مدیر اسبق آموزش و پرورش شهرستان رضوانشهر بود. فرشاد فتحی نیا، دانش آموز پایه سوم راهنمایی از شهرستان انزلی است که در عملیات کربلای ۲سال ۶۵ به فیض شهادت نائل آمد.

در پایان این دیدار لوح سپاسی به خانواده شهید فرشاد فتحی نیا تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار