«خداحافظ مادر» سریالی با موضوع بانوی انقلابی

تهران (پانا) - سریال جدید «خداحافظ مادر» به کارگردانی پرویز شیخ‌‌طادی و تهیه کنندگی سید حامد حسینی در ایام دهه فجر هرشب ساعت ۲۳ از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

کد مطلب: ۱۲۵۱۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
«خداحافظ مادر» سریالی با موضوع بانوی انقلابی

به گزارش روابط عمومی سیما؛ این سریال انقلابی در ۲۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه پنج تهیه و تولید شده است.

مجموعه تلویزیونی «خداحافظ مادر» بخش های از زندگی طاهره دباغ (مرضیه حدیدچی) را به تصویر می کشد. در این سریال انقلابی و ارزشی به نقش تاثیرگذار وی در اوایل انقلاب اسلامی و مبارزات سیاسی ایشان پرداخته می شود.

طاهره دباغ از جمله بانوان مبارز انقلاب اسلامی است که فعالیت ها و حرکت های سیاسی خود را از سال 1346 آغاز کرد و این مبارزات را تا پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد. یکی از فعالیت های جالب توجه دباغ در عرصه سیاست به ویژه سیاست خارجی، سفر او برای رساندن پیام تاریخی امام خمینی (ره) به گورباچف در سال 1367 بود.

او در آخرین سال‌های فعالیت سیاسی اجتماعی خود به عنوان یکی از اعضای شورای مرکزی جمعیت زنان انقلاب اسلامی و قائم مقام دبیرکل جمعیت زنان جمهوری اسلامی فعالیت می‌کرد و پس از عمری مجاهدت، صبحگاه پنجشنبه 27 آبان 1395 پس از گذراندن دوره‌ای بیماری دار فانی را وداع گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار