در دیدار با اعضای انجمن فرهنگی هنری زنان ناشر

علی رمضانی: استقبال مردم از نمایشگاه ما را به‌کار دلگرم‌تر کرد

تهران (پانا) - رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، بیان کرد، استقبال مردم از نمایشگاه ما را به‌ انجام این کار دلگرم‌تر کرده و این نشان می‌دهد شیوه برگزاری موثر بوده است. ارتباط کتابخوانان از نقاط مختلف کشور با ناشران محلی و ثبت سفارش از گروه‌های سنی پایین و همچنین روستاهای دور از مرکز از دستاورهای برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب است.

کد مطلب: ۱۲۵۱۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد
علی رمضانی: استقبال مردم از نمایشگاه ما را به‌کار دلگرم‌تر کرد

به گزارش ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، علی رمضانی؛ رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در جریان بازدید اعضای انجمن فرهنگی هنری زنان ناشر، با اشاره به همکاری ارگان‌ها و دستگاه‌های متعدد در برگزاری این نمایشگاه، گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت در امور فنی برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب، پشتیبانی قوی از مجموعه داشته و آنچه در این ستاد مشاهده می‌کنید، یک پنجاهم دستگاه‌هایی است که در برگزاری نمایشگاه مشارکت دارند.

وی ادامه داد: استقبال مردم از نمایشگاه امسال ما را به‌کار دلگرم‌تر کرده و این نشان می‌دهد شیوه برگزاری موثر بوده است. ارتباط کتابخوانان از نقاط مختلف کشور با ناشران محلی و ثبت سفارش از گروه‌های سنی پایین و همچنین روستاهای دور از مرکز از دستاورهای برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب است.

رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران خطاب به زنان ناشر و نویسنده، گفت: امسال برنامه های فرهنگی نمایشگاه در استان‌ها با قوت برگزار شده، نشست‌های متعدد، رونمایی از آثار جدید نشر، برپایی جشن امضا و تجلیل از ناشران ازجمله فعالیت‌های چشمگیر و مهم سراسری دومین نمایشگاه مجازی کتاب است. با تلاشی که برای برگزاری نمایشگاه کتاب انجام می‎‌شود، شما هم به‌عنوان فعالان صنعت نشر می‌توانید به صنعتی که در آن سهم دارید و فعال هستید، افتخار کنید.

رمضانی ضمن تقدیر از تلاش برگزارکنندگان اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، افزود: ما بر شانه تجربه نمایشگاه سال گذشته ایستاده‌ایم. پیوستگی در امور اجرایی نمایشگاه پرچم امروز ما است و با تلاش آجر به آجر نمایشگاه را روی هم قرار دادیم تا کار به‌درستی پیش برود.

شکل‌گیری عدالت در عرضه و معرفی آثار با نمایشگاه مجازی کتاب

مریم جدلی؛ رئیس هیأت مدیره انجمن فرهنگی هنری زنان ناشر، مدیر انتشارات نغمه نواندیش و نایب‌رئیس هیأت امنای خانه کتاب و ادبیات ایران، پوپک فرزانه‌پور؛ مدیرمسئول انتشارات طراحان تین، فرحناز یوسفی؛ نویسنده و مدیر انتشارات پرستوی سپید، مژگان حضرتیان فام؛ نویسنده و عضو انجمن فرهنگی هنری زنان ناشر، مریم سادات ظهوریان؛ مدیرعامل انجمن فرهنگی هنری زنان ناشر، زهرا اسفندیاری؛ مدیر انتشارات نجوای دی، سَنیه اَفرابی؛ مدیر انتشارات نجم کبری، تهمینه کرمانی؛ مدیر انتشارات پیام مشرق و زهرا یزدانی؛ مدیر انتشارات تیرگان، در این جلسه حضور داشتند.

در این نشست، مسائلی پیرامون هماهنگی با ادارات پُست و ناشران مطرح شد که همزمان توسط حسین صفری؛ مدیر اجرایی دومین نماشگاه مجازی کتاب تهران پیگیری و در همان جلسه مسائل مورد اشاره، از طرف مدیران استانی شرکت پُست رفع شد. همچنین اعضای انجمن فرهنگی هنری زنان ناشر، برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب را موجب شکل‌گیری نوعی عدالت در عرضه و معرفی آثار خود عنوان کردند.

فعالان نشر حاضر در این جلسه همچنین خواستار برگزاری همزمان نمایشگاه مجازی با نمایشگاه فیزیکی شدند و این اقدام را موجب رفاه هموطنان سراسر کشور دانستند که برای اقامت در تهران در سال‌های گذشته با مشکلات جدی مواجه بودند. آن‌ها برگزاری نمایشگاه مجازی را موجب رفع تبعیض‌های معمول در برگزاری رویداد حضوری نمایشگاه در سال‌های گذشته دانستند که در تخصیص غرفه و جانمایی در نمایشگاه صورت می‌گرفت.

علاقه‌مندان می‌توانند تا یازدهم بهمن‌ماه با مراجعه به سایت ketab.ir کتاب‌های مورد نظر خود را خریداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار