الماسی: میدان عمل فعالیت تربیتی مدرسه، معلم و مربی است 

تهران (پانا) - سرپرست دفتر وزارتی با بیان اینکه جریان داشتن فعالیت پرورشی کاملا مشهود است، میدان عمل فعالیت تربیتی را مدرسه، معلم و مربی دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۱۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
الماسی: میدان عمل فعالیت تربیتی مدرسه، معلم و مربی است 

حجت اله الماسی در مراسم معارفه معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امروز به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش جلسه معارفه را برگزار کردیم اظهار کرد: جریان داشتن فعالیت پرورشی کاملا مشهود است و باید از زحمات دست اندرکاران در این بخش تشکر کرد.

وی با بیان اینکه میدان عمل فعالیت تربیتی مدرسه، معلم و مربی است افزود: رویکرد مهم این است که فعالیت‌ها از مدرسه آغاز شود و درون مدرسه اتفاق بیافتد.

الماسی دهه فجر را فرصتی برای بازاندیشی فعالیت‌ها دانست و گفت: انشالله به برکت خون شهدا بتوان راه‌های جدیدی را در این مسیر طی کرد تا به تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران نزدیک شد.

سرپرست دفتر وزارتی با اشاره به سوابق دکتر باقرزاده عنوان کرد: وی در دانش و تجربه شرایط مناسب و مطلوبی برای آغاز فعالیت در حوزه پرورشی و فرهنگی دارد.

گفتنی است مسعود شکوهی مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی نیز در این مراسم از اقدامات آقای کاظمی مشاور وزیر آموزش و پرورش در حوزه پرورشی و فرهنگی تشکر کرد و گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یک توفیق برای فرد است که باید برای تعالی نظام قدمی بردارد.

وی همچنین برای معاون جدید پرورشی و فرهنگی آرزوی موفقیت کرد.

اسماعیل بحری زاده قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی نیز به نمایندگی از تشکل‌های دانش‌آموزی از حمایت‌های دکتر کاظمی تشکر کرد و گفت: دوره مدیریت دکتر کاظمی دوره خروج حوزه پرورشی از حالت انفعال با وجود شرایط کرونایی بود.

وی افزود: در این دوران یک نوسازی نرم افزاری در حوزه پرورشی به ویژه در سازمان دانش‌آموزی در ۳ بخش خبرگزاری پانا، مجلس دانش‌آموزی و تشکل پیشتازان اتفاق افتاد.

بحری زاده برای دکتر باقرزاده آرزوی موفقیت کرد و او را از قدمای حوزه پرورشی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار