تغییر در بخش کودک بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

تهران (پانا) - دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، از تغییر یک نمایش در بخش مسابقه کودک این دوره از جشنواره خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
تغییر در بخش کودک بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

به گزارش روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، پس از بررسی آثار بخش کودک جشنواره بیست و هفتم و اعلام آثار منتخب این بخش، دبیرخانه جشنواره با بررسی شرایط عمومی آثار منتخب، یکی از نمایش‌های اعلام شده را از اولویت حضور در این دوره از جشنواره خارج کرد.

بر این اساس، نمایش «رویای ماه» به نویسندگی مریم کاظمی و کارگردانی احسان مجیدی از تهران به دلیل آنکه اجرای عمومی آن خارج از بازه زمانی اعلام شده در فراخوان دوره بیست و هفتم جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان بوده، با نظر شورای انتخاب آثار بخش مسابقه نمایش کودک، متشکل از زهرا صبری، سیدمحمد جواد کبودرآهنگی، علی فروتن، ناصرآویژه و علیرضا آقایی، از اولویت حضور در جشنواره خارج و به جای آن نمایش «کرمی که هیولا شد» به نویسندگی و کارگردانی امیر جهانپور از ارومیه جایگرین شد.

لازم به ذکر است ۸ نمایش با نظر شورای انتخاب آثار بخش مسابقه کودک، در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان اجرا خواهند داشت.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، در اسفندماه سال جاری به دبیری امیر مشهدی عباس و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و دیگر سازمان‌ها و نهادهای استان همدان، با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

مشروح اخبار بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را می‌توانید از سایت جشنواره به نشانی https://icy.theater.ir/fa/ دنبال کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار