طرح درس ملی، نقطه آغازین تدریس رفتارهای ورودی است

ورامین(پانا)- سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش ورامین گفت شروع مناسب تدریس در طرح درس ملی، می‌تواند مسیر پیاده سازی ساحت‌های شش‌گانه تربیتی مطرح در سند تحول بنیادین را هموار سازد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین،علیرضا جلیل زاده سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش ورامین ضمن اعلام این خبر گفت: در این کارگاه استانی دبیران ریاضی به انتقال تجربیات خود به همدیگر پرداختند. در این کارگاه که سرگروه‌های ریاضی شهرستان‌های استان تهران و دبیران ریاضی دوره دوم متوسطه حضور داشتند موضوع "یک شروع خوب در تدریس مثلثات" بررسی شد.

جلیل زاده همچنین در ادامه افزود: در طرح درس ملی نقطه آغازین تدریس مبنای رفتارهای ورودی است. شروع مناسب تدریس می‌تواند مسیر پیاده سازی ساحت‌های ششگانه تربیتی مطرح در سند تحول بنیادین را هموار سازد.

گفتنی است: حضور موثر استاد مسعود خسروتاش و ایده‌پردازی وی در این کارگاه مطلع فکر و ایده‌های به روز برای دبیران ریاضی بود. جلیل زاده در پایان از زحمات گروه‌های آموزشی به ویژه گروه درسی ریاضی متوسطه دوره دوم ورامین بابت برگزاری این کارگاه تشکر کرد و نسبت به تغییر، تحول و نوآوری در تدریس مثلثات ابراز امیدواری کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار