امام جمعه شهرستان قدس خطاب به جوانان:

با جهاد تبیین، در صحنه‌ها حضور پیدا کنید

شهرقدس (پانا) - امام جمعه شهرستان قدس گفت نسل جوان باید با استفاده از جهاد تبیین، از تحریف تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی توسط دشمن جلوگیری کند.

کد مطلب: ۱۲۵۱۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
با جهاد تبیین، در صحنه‌ها حضور پیدا کنید

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن توصیه و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و خدامحوری در همه امور زندگی، اظهار کرد: ماه رجب، ماه ظرفیت‌سازی است و انسان باید نفس خود را در حالات مختلف کنترل و حلال و حرام را رعایت کند و همیشه خود را در محضر الهی ببیند.

او گفت: شهدا امیر بر نفس خود شدند اما برخی از مسوولین اسیر بر نفس خود شدند و مسوولی که نتواند نفس خود را کنترل کند نمی‌تواند به مردم خدمت کند و اگر کسی مسلط بر نفس خود شود می‌تواند محبوب دل‌ها مانند شهید قاسم سلیمانی شود.

خطیب نماز جمعه شهرقدس افزود: دشمن به‌دنبال تحریف تاریخ انقلاب اسلامی است و نسل جوان باید با هوشیاری و آگاهی لازم از جریان پیروزی انقلاب و توطئه‌های دشمن ، فریب تبلیغات نادرست در فضای مجازی را نخورده و با جهاد تبیین در صحنه‌ها حضور داشته باشند.

خطیب نماز جمعه شهرستان قدس با اشاره به هک شدن شبکه‌های ملی بیان کرد: اقدام مذبوحانه نیاز به بررسی داشته و مسوولین کشور باید ضریب امنیتی و بازدارندگی را ارتقا دهند و ردپای این مسیله را در جریان نفوذ پیدا کنند و ملت ایران با راهپیمایی پس از نماز جمعه و ۲۲ بهمن پاسخ این اقدامات بزدلانه را خواهند داد.

او اذعان داشت: بیش از ۶ سال است که اعتلاف عبری و عربی علیه مردم مظلوم یمن تشکیل شده و ۴۷ هزار نفر و ۴ هزار کودک و ۲ هزار زن به شهادت رسیدند و در این جنگ زیرساخت‌های ۳ هزارساله تاریخ بشری و مجموعه‌های عمرانی، اقتصادی، درمانی، مذهبی، فرهنگی و منازل مسکونی را تخریب می‌کنند امام مردم یمن ایستادگی کرده و صحنه را خالی نکرده و به فضل الهی ملت قهرمان یمن به پیروزی دست پیدا خواهد کرد.

امام جمعه شهرستان قدس افزود: مردم ایران به عنوان حامی مردم مظلوم و محور مقاومت در منطقه، به اماراتی ها اخطار می‌دهند که اگر دست از همکاری با آل یهود دست برندارند، زین پس امارات برای مردم آن کشور و سرمایه‌گذاران خارجی امن نخواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین جوکار با اشاره به موفقیت تیم ملی فوتبال ایران و راهیابی به جام جهانی در ادامه تصریح کرد: با همکاری ادارات آب، برق، گاز و مخابرات میز خدمت پیش از برگزاری نماز جمعه برگزار شد.

خبرنگار: محمدجواد ماهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار