دیدار نماینده پارلمانی وزیر آموزش و پرورش با خانواده دانش‌آموز شهید فرشاد فتحی نیا

رشت (پانا) - «قاسم احمدی لاشکی» نماینده پارلمانی وزیر آموزش و پرورش در سفرهای استانی رئیس جمهور به همراه مدیرکل و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش استان گیلان با حضور در منزل دانش‌آموز شهید فرشاد فتحی نیا، با خانواده این شهید دیدار و از مقام وی تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدار نماینده پارلمانی وزیر آموزش و پرورش با خانواده دانش‌آموز شهید  فرشاد فتحی نیا

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، احمدی لاشکی در این دیدار طی سخنانی خانواده‌های معظم شهدا را الگوهای صبر و پایداری دانست و خاطرنشان کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی به برکت خون های پاک شهدای گرانقدر و ایثارگری‌های مجاهدان راه خدا و صبوری خانواده‌های معظم آنان در قله عزت و عظمت ایستاده است.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه شناسی دانش آموز شهید در دفاع از کشور، انقلاب، اسلام و دستکاری شناسنامه خود جهت اعزام به جبهه افزود: این دانش آموز جان خود را در طبق اخلاص نهاده و افتخار آفرید و آسمانی شد.
نماینده پارلمانی وزیر آموزش و پرورش گفت: شهدای ما با تاسی از مکتب عاشورا، چراغ عزت را روشن نگاه داشته اند. وی همچنین با بیان اینکه مدیران و مسولین برای دفاع از راه شهیدان با خدمت مضاعف به ملت و تلاش مستمر ور انجام تکالیف و مسئولیت ها باید خود را نشان دهند گفت: باید از شهدا به خوبی آموخت که تا پای جان برای ایستادگی وطن مقاومت کردند و برای دفاع از نوامیس از هیچ کوششی دریغ نکردند.
احمدی لاشکی در ادامه به اهمیت تکریم خانواده های شهدا اشاره کرد و گفت: وظیفه ما نسبت به گذشته سنگین تر است و شهدا مصداق بارز حضورند و ما باید آنان را همواره ناظر بر کارها و اعمال خویش بدانیم تا روزی شرمنده آنان نباشیم. در پایان این دیدار لوح سپاسی به خانواده شهید فرشاد فتحی نیا تقدیم شد.

شایان ذکر است فرشاد فتحی نیا دانش آموز پایه سوم راهنمایی از شهرستان انزلی است که در عملیات کربلای 2، سال 65 به فیض شهادت نائل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار