دیدار مسئولان بسیج فرهنگیان قم با مدیرکل آموزش و پرورش استان

قم(پانا)- مسئولان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان قم با مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۲۵۱۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مسئولان بسیج فرهنگیان قم با مدیرکل آموزش و پرورش استان

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان قم به همراه مدیران کانون های بسیج فرهنگیان نواحی و مناطق استان و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج دانش آموزی، با «علیرضا رحیمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدار کردند.

در این دیدار، «علی اکبر شفیعی» مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان قم در سخنانی با تبریک انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان قم، در سخنانی اظهار داشت: روحیه ولایی، انقلابی، اخلاص و تعهد و کارآمدی های برجسته یقینا نویدبخش دستیابی هرچه بیشتر به قله های رفیع اهداف تربیتی و آموزشی خواهد بود.

وی افزود: انتصاب جدید، موجی از شور وشعف و شادی وامید در بین معلمان انقلابی ایجاد کرده است و از خداوند متعال توفیق روزافزون در جهت شکوفایی آموزش وپرورش در تراز انقلاب اسلامی برای تربیت نسل انقلابی مسئلت داریم.

«علیرضا رحیمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز عنوان کرد: سند تحول بنیادین، به عنوان جامع ترین و کاملترین سند بالادستی در نظام آموزش و پرورش پیش روی ما است و با اتکا به خرد جمعی همه عزیزان بالاخص بسیج فرهنگیان و دانش آموزی ان شاءالله در راستای تحقق آن گام برداریم.

در این دیدار، هر یک از حاضران به بیان نقطه نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود پیرامون برنامه های حال و آینده بسیج پرداختند، سپس به یمن آغاز فصل نوینی از فعالیت مدیرکل قم در عرصه تعلیم و تربیت استان، تابلوی تصویر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به وی اهدا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار