وزیر کشور: در برف سنگین استان اردبیل خدمات عمومی به نحو مناسبی صورت گرفت

تهران (پانا) - وزیر کشور با بیان اینکه مدیریت موفقی را از سوی مسئولان استانی در بارش سنگین برف شاهد بودیم، گفت با همت همه دستگاه‌ها هیچ مشکلی در خصوص قطعی برق، آب و گاز در استان اردبیل نداشتیم.

کد مطلب: ۱۲۵۱۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
وزیر کشور: در برف سنگین استان اردبیل خدمات عمومی به نحو مناسبی صورت گرفت

احمد وحیدی در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات بحران استان اردبیل با بیان اینکه باید بهترین استفاده ممکن را از نزولات آسمانی اخیر در کشور داشته باشیم، تصریح کرد: واقع امر این است که مساله بی آبی در کشور به دلیل خشکسالی های اخیر وجود داشت و از این جهت بارش های سنگین برف و باران در کشور امید بخش است.


وزیر کشور در ادامه سخنان خود با بیان اینکه با لطف و نظر خداوند، باران رحمت کشور را فرا گرفت، گفت: در شرایطی که برف و باران سنگین کشور را فرا گرفت؛ این نگرانی وجود داشت که برق، آب و گاز استان های برف زده قطع شود که با همت و روحیه جهادی، مساله به شکل موثری مدیریت شد.


وی با بیان اینکه بارش اخیر سنگین برف در استان اردبیل در طی یک دهه اخیر بی سابقه بوده است، تصریح کرد: با تلاش های همه دستگاههای خدمات رسان از جمله هلال احمر، نیروهای انتظامی، ارتش، سپاه، راهداری اورژانس استان و سایر دستگاهها، روند خدمات رسانی بدون مشکل انجام گرفت.


وحیدی با بیان اینکه در همین مدت برف سنگین در استان اردبیل غذای گرم به هموطنان گرفتار در برف و کولاک سنگین توزیع شد و این نشان از روحیه مردمی و حضور در میدان خدمت عزیزان مسئول در استان دارد، ادامه داد: امروز به خاطر نقش مسئولانه همه دستگاهها همه راههای شهری و روستایی در استان باز است و خوشبختانه هیچ مشکلی در این حوزه وجود ندارد.


وی با بیان اینکه در مواقع و شرایطی که دچار برف و باران سنگین هستیم، باید از مردم عزیز به شکل موثری کمک گرفته شود، گفت: انصافا همراهی خوبی را از سوی مردم در مدیریت برف سنگین در استان شاهد بودیم و باید این روحیه همدلی و همکاری همواره استمرار یابد.

وزیر کشور تصریح کرد: مدیریت موفق برف سنگین در استان اردبیل و سایر استان های کشور در نوع خود رزمایش و مانور هم است و باید اندوخته‌ها و تجربه‌هایمان را در کنترل بحران‌های طبیعی کشور ارتقاء بخشیم.

وی اضافه کرد: توزیع ۱۵ هزار تُن نمک و ماسه اقدام بزرگی بود که در مدیریت برف سنگین شاهد بودیم.

وحیدی همچنین گفت:با تأکید بر اینکه باید از تجربه ها و اقدامات به عنوان دستاوردی بزرگ برای انجام کارهای بزرگ و حل مشکلات مردم کمک بگیریم، خاطر نشان کرد: توسعه و بالندگی استان در گروی همین همدلی و همکاری های نزدیک مردم با مسئولین است و باید این روند تداوم یابد.


وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نیازهای استان در حوزه ماشین آلات سنگین، آمبولانس های لازم و سایر احتیاجات استان مورد توجه است و اقدامات لازم در این خصوص صورت می گیرد.


بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، وی در پایان گفت: باید همواره سطح آمادگی خوبی در کشور و به خصوص استان هایی که با بارش سنگین برف و باران مواجه هستند؛ وجود داشته باشد و اجازه ندهیم که باران رحمت الهی باعث ایجاد نگرانی برای مردم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار