از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه فرهنگیان به تدریج صورت می‌گیرد

تهران (پانا) - سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی در سی و یکمین اجلاس مدیران استانی و ستادی دانشگاه فرهنگیان خبر داد از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه فرهنگیان به تدریج صورت می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه فرهنگیان به تدریج صورت می‌گیرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، سی و یکمین اجلاس سراسری مدیران استانی و ستادی با شعار تلاش، تمهید برنامه و با موضوع تمهید و هماهنگی سراسری برای آموزش حضوری دانشگاه فرهنگیان در نیمسال دوم در پردیس نسیبه تهران برگزار شد.

در این جلسه دوست محمد سمیعی، سرپرست معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی؛ ضمن بیان کلی دیدگاه ها و مسایل مربوط به حوزه معاونت آموزشی تاکید کرد: آموزش دارای چهار چوب مشخصی است و همه تلاش ها در نهایت به آموزش ختم می شود .

دوست محمد سمیعی با اشاره به این که برنامه ریزی بیش از 70 درصد از دانشجو معلمان در بخشنامه ابلاغی نیسمال دوم سال تحصیلی 1401-1400 مشخص شده، افزود: برنامه ریزی برای ورودی های 97 و 1400رشته ابتدایی مصوبه هیات رئیسه دانشگاه به صورت حضوری خواهد بود.

وی، در بخشی دیگر از صحبت های خود با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با معاونان آموزشی و مدیران گروه، به حضور چرخشی دانشجو معلمان در دانشگاه، تاکید کرد .

دوست محمد سمیعی با اشاره به کنترل برنامه های درسی توسط مراجع نظارتی در سامانه های دانشگاهی گلستان و یادگیری الکترونیک به ارایه صحیح ساعت درس در سامانه گلستان و لزوم رعایت استاندارد های وزارت علوم تاکید کرد .

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، در بخش دیگری از صحبت های خود از ضرورت برگزاری جلسات هماهنگی و مشترک با واحد های اداری و مالی برای رسیدن به راهکاری برای تعیین نرخ حق التدریس مدرسان آموزش و پروش و اعضای هیات علمی پرداخت و در خصوص افزایش ساعات حق التدریس در دوران کرونا از برگزاری جلسات و رایزنی در این خصوص با مراجع ذی صلاح خبر داد .

سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در پایان از اعطای مجوز زیر حداقل ساعت قابل ارایه به استادان مدعو در شرایط خاص خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار