طی مراسمی از رابطین و داوران پرورشی منطقه ورامین تقدیر به عمل آمد

ورامین (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ورامین گفت مربیان پرورشی به مراتب مسئولیت سنگین‌تری نسبت به رشد و تربیت روحی و شخصیتی دانش‌آموزان دارند.

کد مطلب: ۱۲۵۱۰۴۵
لینک کوتاه کپی شد
طی مراسمی  از رابطین و داوران پرورشی منطقه ورامین تقدیر به عمل آمد

محمود ملایری سرپرست آموزش و پرورش ورامین گفت: مدرسه کانون اصلی تربیت اجتماعی دانش‌آموزان است. در این راستا مربیان تربیتی مسئولیت پرورش روحیه فعالیت‌های گروهی را بر عهده دارند. اگر جایگاه پرورش را بیشتر از آموزش ندانیم، قطعا در جایگاه کمتری نیز نیست. ما باید نگاه ویژه‌ای به جوزه پرورش داشته باشیم و حوزه تربیت را به شکل ویژه و تخصصی پیگیری کنیم.

ملایری در ادامه افزود: متاسفانه در بعضی از موارد شاهد هستیم در امر تعلیم و تربیت توجهی بیشتری به حوزه آموزش می‌شود و بعضی از افراد از روی ناآگاهی شخصی، جایگاه پرورش را کمرنگ‌تر از آموزش می‌بینند. در صورتی که در حوزه پرورش دانش‌آموزان می‌توانند در کنار کسب مهارت‌های آموزشی، بصورت هدفمند با در نظر گرفتن تکنیک‌های پرورشی آن را تبدیل به مهارتی کاربردی کنند و در مسیر زندگی شخصی و اجتماعی به کار ببرند.

حسین محمدزاده معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ورامین ضمن تصریح بیانات جناب ملایری گفت: مربیان پرورشی به مراتب مسئولیت سنگین‌تری نسبت به رشد و تربیت روحی و شخصیتی دانش‌آموزان دارند .

محمدزاده در ادامه گفت: در کنار آموزش، مربیان پرورشی نقش مکمل تربیتی دانش‌آموزان بر عهده دارند. و نقش آموزش و پرورش را دو عنصر لاینفک تربیت و نقش آفرینی دانش‌آموزان دانست.

در پایان با حضور سرپرست آموزش و پرورش و معاون پرورشی و تربیت بدنی از زحمات علی کاظمی کارشناس مسئول سابق قرآن و عترت و نماز و جمعی از رابطین و ارزیابان و داوران پرورشی با اهدا جوایزی تقدیر و تشکر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار