گفت‌وگوی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با وزیر دفاع جمهوری آذربایجان

حسن‌اف: قدرت و توانمندی‌های نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مایه مباهات است

تهران (پانا) - وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی دیدار و پیرامون مسائل مهم دو کشور و منطقه گفت‌وگو و تبادل نظرکردند.

کد مطلب: ۱۲۵۰۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
گفت‌وگوی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با وزیر دفاع جمهوری آذربایجان

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، امیر آشتیانی در این دیدار با تاکید بر تقویت روابط دو کشور در حوزه‌های دفاعی- امنیتی گفت: با توجه به اشتراکات تاریخی و فرهنگی میان دو ملت، لازم است روابط ایران و آذربایجان نسبت به گذشته در حوزه‌های مختلف توسعه یابد.

وی با بیان اینکه توسعه و تعمیق همکاری‌های مشترک دفاعی - امنیتی بین ایران و آذربایجان بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: دو کشور با توجه با موقعیت و ویژگی‌های خاص ژئوپلیتیکی، ظرفیت و قابلیت‌های فراوانی را در گسترش روابط همه جانبه ‌دارند.

سپهبد ذاکر حسن‌اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان نیز در این دیدار طی سخنانی از حمایت مسئولین نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان تشکر و قدردانی کرد و اظهار کرد: قدرت و توانمندی‌های نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مایه مباهات است.

وی با ابراز خرسندی از پیشرفت‌های صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران، بر گسترش روابط دوجانبه میان ۲ کشور تأکید کرد و از وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران جهت سفر به باکو دعوت به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار