مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با پانا

استقلال بهتر از فصل قبل شده اما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می‌شود

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است این تیم در نیم فصل دوم باید به فکر جذب طراحی در حد و اندازه سروش رفیعی باشد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
استقلال بهتر از فصل قبل شده اما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر می‌شود

مرتضی فنونی‌زاده در گفت‌وگو با پانا درباره برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: « یک سوم ابتدایی بازی با عملکرد بهتر فولاد همراه بود و آنها توانستند پرسپولیس را تخت فشار قرار داده و موقعیت گل هم ایجاد کنند اما بعد از 15 دقیقه پرسپولیس جریان بازی را اختیار گرفت و تیم برتر زمین شد و همین روند را هم بازیکنان تا پایان بازی حفظ کردند. اگر کمی دقت بیشتری شده بود بازی بیشتر از یک گل از سمت پرسپولیس داشت.»

وی ادامه داد: «بازیکنان پرسپولیس باید در بازی‌های خانگی دقت بیشتری داشته باشند، این بازی‌ها با توجه به زمین خوب ورزشگاه آزادی و امتیاز خانگی که دارد فرصت خوبی است تا تیم تفاضل گل خود را بالا ببرد تا اگر جایی کار به تفاضل گل کشیده شد مشکلی نداشته باشیم و اتفاق دومین سال حضور برانکو در ایران رخ ندهد که با تفاضل گل جام را به استقلال خوزستان دادیم.»

فنونی‌زاده درباره قهرمانی استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: «استقلال در مقایسه با فصل‌های قبل قبل وضعیتش بهتر شده است اما من اعتقاد دارد به علت شخصیت قهرمانی که در پرسپولیس ایجاد شده باز هم پرسپولیس صدرنشین خواهد شد و جام را سید جلال حسینی بالای سر می‌برد.»

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه درباره تقویت پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی گفت: « اینکه پرسپولیس نیاز به خرید دارد قطعی است و کسی منکر آن نمی‌شود. حضور بازیکن خلاق و بازی‌سازی مانند سروش رفیعی برای تیم ضروری است و من فکر می‌کنم به جای اینکه اولویت خرید مهاجم باشد، باید دنبال طراحی مانند سروش رفیعی باشند تا روند بازی‌سازی تیم خوب و حرفه‌اش شود.»

وی در ادامه درباره انتقاد هواداران از عملکرد رضا اسدی گفت: « اسدی چون چند بازی در ترکیب تیم حضور نداشت شاید به همین علت افت کرده است. من احساس می‌کنم با این روندی که درست شده خود اسدی هم از نظر روحی و روانی نیاز به تقویت دارد و اینکه بازیکن چند دقیقه بعد از ورود به زمین خسته می‌شود ناشی از بحث روحی و روانی است و انتظاری که از خودش دارد. نه تنها رضا اسدی، بلکه همه بازیکن‌هایی که به پرسپولیس می‌روند باید بدانند کجا رفته‌اند و پیراهن چه تیمی را بر تن کرده‌اند. برای فیکس شدن در پرسپولیس باید تلاش زیادی کرد و روحیه بالایی داشت که توقع هواداران را برآورده کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار