بانوان شاغل در ناحیه 3 آموزش و پرورش قم تجلیل شدند

قم(پانا)- بانوان شاغل در اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 قم و همسران فرهنگی منصوب به شهدا، طی مراسمی به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن با حضور رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 در نمازخانه این اداره تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۲۵۰۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
بانوان شاغل در ناحیه 3 آموزش و پرورش قم تجلیل شدند

آیین تکریم از بانوان شاغل در اداره ناحیه 3 و همسران فرهنگی منسوب به شهدای والامقام همزمان با هفته گرامیداشت مقام زن به همت کانون بسیج فرهنگیان شهید بیطرفان ناحیه 3 آموزش و پرروش قم برگزار شد.

در این آیین، حجت الاسلام «علیرضا امینی» از فضلای حوزه علمیه قم و امام جماعت اداره ناحیه 3 طی سخنانی با اشاره به فضایل حضرت زهرا(س) و سلاله پاک آن حضرت، امام خمینی(ره)، نقش مادران و زنان را در تربیت فرزندان و موفقیت مردان، بی بدیل دانست و اظهار داشت: زنان می توانند با تربیت الهی و سبک زندگی اسلامی، انسان های بسیار موفق و اثرگذاری را تحویل جامعه نمایند.

در آیین فوق، همسران شهیدان جعفر معتضدمنش، علی نظری و رحیم جزایی و سایر خواهران شاغل در ناحیه 3 با تقدیم لوح سپاس و هدایایی، تجلیل شدند؛ همچنین «اعظم اکبری» همسر سردار شهید عباس عاصمی و از مربیان پیشتاز استان قم نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

شهید جعفر معتضدمنش در تاریخ 23 فروردین سال 62 در منطقه عملیاتی والفجر مقدماتی در فکه، شهید علی نظری در تاریخ 19 اردیبهشت سال 61 در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، شهید رحیم جزایی در بهمن سال 65 در عملیات کربلای 5 منطقه شلمچه و سردار شهید حاج عباس عاصمی در ۳۰ تیرماه سال ۱۳۹۰، در مبارزه با گروهک تروریستی پژاک به شهادت رسیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار