دبیر ستاد برنامه ریزی مسابقات هم‌خوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی مراکزدارالقرآن‌ سراسر کشور؛

وزارت آموزش و پرورش، بزرگترین متولی برنامه های قرآنی است

تبریز(پانا) - دبیر ستاد برنامه ریزی مسابقات هم‌خوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی مراکزدارالقرآن‌ سراسر کشور، وزارت آموزش و پرورش را بزرگترین متولی برنامه های قرآنی دانست که قریب بر ۲۰ سال است؛ فعالیت های قرآنی در آن درحال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۲۵۰۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
وزارت آموزش و پرورش، بزرگترین متولی برنامه های قرآنی است

علی عزتی در جلسه پنجمین دوره مسابقات هم‌خوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی دارالقرآن‌های سراسر کشور گفت: به جرعت می تواینم بگوییم که وزارت آموزش و پرورش بزرگترین متولی برنامه های قرآنی است و قریب بر ۲۰ سال است که فعالیت های قرآنی در این وزارت در حال برگزاری است.
وی افزود: مصوبه قرآنی از سال ۱۳۷۸ در مجلس شورای اسلامی دریافت شده و ضرورت داشت تا فعالیت های وزارت آموزش و پرورش به جامعه و عموم مردم نمایان شود.
رئیس اداره قرآن وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: در حال حاضر قریب بر ۵ دوره است که به صورت متوالی، رسمی و کشوری این مسابقات برگزار می گردد و فرآیند بسیار عالی را طی کرده‌ است؛ این مسابقه یک فعالیت گروهی می‌باشد و شاهد فعالیت های گروهی کمی در وزارت هستیم بنابراین برگزاری این چنین مسابقاتی دانش آموزان را هرچه بیشتر برای انجام کار تیمی تشویق می‌کند و بسیار موثر است.
وی افزود: علی‌رقم وجود بیماری کرونا این مسابقه در طی ۳ فرآیند منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار شد که در وزارت نیز در ۲ مرحله مقدماتی و نهایی مورد ارزیابی قرار گرفت که بغیر از یکی استان‌های کشور باقی دارالقرآن‌های استان‌ها در این مسابقه شرکت داشتند و این آثار حاصل فعالیت‌های ۱۵۰۰ گروه می‌باشد.
علی عزتی در پایان شرح داد: امسال نیز به لطف خداوند منان و بر اساس برنامه تحولی پیش بینی شده می‌توانیم زمینه داوری هوشمندانه را فراهم کنیم تا بلافاصله پس از داوری دانش آموزان عزیز و اولیاهایشان بتوانند از نتایج آگاه گردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار