مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

نیازمند یاد و نام شهدا در فضاهای تربیتی و آموزشی هستیم

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جلسه ستاد استقبال از شهید گمنام، گفت نیازمند یاد و نام شهدا در فضاهای تربیتی و آموزشی هستیم.

کد مطلب: ۱۲۵۰۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
نیازمند یاد و نام شهدا در فضاهای تربیتی و آموزشی هستیم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در این‌ نشست که به ریاست سید مجتبی هاشمی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، سرهنگ روح الله عرب مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان تهران، جعفر نایب صدری رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب غرب استان تهران حضور داشتند.

در این نشست مراحل انجام مراسم استقبال و وداع از شهید گمنام، تشییع و تدفین، و مراسم شام غریبان این شهید توسط حاضران بررسی شد.

در ادامه مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: تاکنون برای ساخت یادمان، برگزاری مراسم‌ها و دعوت از میهمانان ویژه، دانش‌آموز و فرهنگی صدها نفر ساعت کار صورت گرفته است.

هاشمی تاکید کرد: همواره در فضاهای تربیتی و آموزشی به یاد و نام شهدا و حضور آنها نیاز داریم.

وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نمادسازی دوران دفاع مقدس برای دانش‌آموزان و فرهنگیان، بر آن شدیم تا میزبان و یا در واقع مهمان یک شهید گمنام در اردوگاه شهید منتظری شهریار باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، اطلاع رسانی فراگیر برای استقبال گسترده و چشمگیر از شهدا را از مهم ترین وظایف این ستاد دانست.

یک شهید گمنام از دوران دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده است صبح پنج شنبه در شهریار و به سمت اردوگاه شهید منتظری تشییع و در یادمان ویژه‌ای که ساخته شده است به خاک سپرده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار