تلفن هوشمند هر روز چند دقیقه از وقت شما را می‌رباید

تهران (پانا) - بر اساس نتایج یک برنامه سنجشی در شبکه اینترنت، به طور میانگین هر فرد 16 تا 64 ساله در 2021 بیش از 52 هزار و 925 دقیقه یعنی 36 روز و 18 ساعت و پنج دقیقه را در مقابل صفحه موبایل خود گذرانده است.

کد مطلب: ۱۲۵۰۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تلفن هوشمند هر روز چند دقیقه از وقت شما را می‌رباید

یک برنامه سنجشی در شبکه اینترنت بارگذاری شده است که می‌تواند میزان زمان هدررفته افراد را در مقابل تلفن‌های همراه و دستگاه‌های هوشمند بسنجد و نتیجه آن را با دیگر نقاط جهان مقایسه ‌کند.

روزنامه اماراتی البیان در گزارشی در این باره نوشت: این برنامه سنجشی که ساخت شرکت «شورتلست» است از کاربران می‌خواهد مدت‌زمانی را که هر روز در مقابل صفحات تلفن‌های هوشمند خود گذرانده‌اند ثبت کنند، سپس میانگین آن را در طول سال می‌سنجد و به آنها اطلاع می‌دهد که هر کدام، نسبت به سایر افراد، به لحاظ میزان هدررفت زمان و وقت‌شان با تلفن هوشمند در چه جایگاهی قرار دارند.

بر اساس نتایج این برنامه، به طور میانگین هر فرد بین 16 تا 64 ساله در 2021 بیش از 52 هزار و 925 دقیقه یعنی 36 روز و 18 ساعت و پنج دقیقه را در مقابل صفحه موبایل خود گذرانده است.

به گفته رئیس شرکت سازنده این دستگاه سنجش، طی 18 ماه گذشته ما بیشترین زمان ممکن را در مقابل تلفن‌های همراه خود گذرانده‌ایم.

از سوی دیگر طبق گزارش وضعیت جهانی دیجیتالی 2021 (global state of digital 2021)، هر فرد عادی 145 دقیقه در روز، از تلفن همراه خود استفاده می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار