ادای احترام به علی انصاریان در کنسرت «علیرضا پوراستاد»

تهران (پانا) - خواننده قطعه «پریشانی» در نخستین اجرای زنده رسمی خود شامگاه دوشنبه 4 بهمن در سالن وزارت کشور روی صحنه رفت.

کد مطلب: ۱۲۵۰۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
ادای احترام به علی انصاریان در کنسرت «علیرضا پوراستاد»

کنسرت «علیرضا پوراستاد» خواننده تلفیقی در حالی برگزار شد که سالن وزارت کشور در یکی از روزهای شلوغش، پذیرای دوستداران موسیقی بود و از همان ابتدای برنامه تقاضا برای اجرای قطعه «پریشانی» به گوش می رسید.
علیرضا پوراستاد پس از اجرای قطعه نخست خود رو به حضار گفت: «برای این لحظه خیلی سال تلاش کردم. این لحظه برایم بسیار عزیز است و خدا را شکر می کنم که امشب در کنار شما به آرزویم رسیدم.»
این خواننده که نخستین اجرای زنده رسمی خود را تجربه می کرد، اجرایی مسلط و قوی را از خود به نمایش گذاشت و کمتر صحبت کرد و بیشتر به اجرای قطعاتش پرداخت.
او در ادامه برنامه خود گفت: «این دوسال عزیزان زیادی را از ما گرفت. سالهای سخت و تلخی را گذراندیم و لحظات مثل کابوسی بود که سخت و سخت می گذشت.»
وی با اشاره به درگذشت تلخ علی انصاریان و انتشار ویدئویی که این فوتبالیست با قطعه «پریشانی» پوراستاد در حال رانندگی و اشک ریختن است، گفت: «جای خیلی ها اینجا خالی است و هرگز دوست نداشتم شنیده شدن آثار من بواسطه تلخیِ درگذشت چهره های مردمی باشد.»
پس از این صحبت های پوراستاد، ویدئوی علی انصاریان در سالن پخش شد و سپس قطعه «پریشانی» در سالن اجرا شد و همه سالن این اثر را با خواننده آن همخوانی کردند.
پس از اتمام این قطعه پرطرفدار، علیرضا پوراستاد از همه حاضرین در سالن خواست که بایستند و به احترام علی انصاریان دست بزنند.
این خواننده در ادامه با گرامیداشت روز مادر، از مادرش که در ردیف نخست سالن نشست بود، با اهدای دسته گلی تقدیر کرد و گفت: «مادرها همیشه بهترین ها را برای فرزندانشان می خواهند. این عشق همیشه نامحدود است و قابل تقدیر.»
وی سپس از استیج پایین آمد و مادرش را در آغوش گرفت تا صحنه های احساسی جالبی در سالن رقم بخورد.
او در ادامه با اجرای قطعه «باید تموم میشد» قدرت بالای اجرای زنده خود را به رخ کشید و با معرفی برخی چهره ها و اعضای گروه ارکسترش، نخستین اجرای زنده خود را به پایان رساند.
کنسرت علیرضا پوراستاد در سالن وزارت کشور به همت موسسه رنگین کمان هنر جوان و تهیه کنندگی سپهر صاحبی برگزار شد و با استقبال دوستداران موسیقی از این برنامه، این اجرا برای تاریخ 9 بهمن هم تمدید شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار