افشای راز جنایت هولناک در بیرجند

خبرگزاری پانا :معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از افشا جنایتی هولناک و کشف جسد مردی 27 ساله در چاه منزلی در شهرستان بیرجند خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت اجتماعی استان، سرهنگ ستاد" محمدرضا سرمد" در این رابطه گفت: سال گذشته فردی به هویت معلوم در شهرستان بیرجند مفقود شد و تلاش خانواده وی برای یافتنش ادامه داشت تا اینکه با دستگیری یکی از مظنونان و اعترافات وی ابعاد تازه­ای در پرونده مشخص و منجر به کشف جسد مردی 27 ساله در چاه منزل شد.


وی بیان کرد: قاتل که نسبت خانودگی با مقتول دارد عنوان داشت بر اثر اختلافات خانوادگی فرد مفقود شده را با ضربه ای به سرش به قتل رسانده و جسد وی را پس از تکه تکه کردن در چاه منزلش ریجته و دفن نموده است.


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: با توجه به اعترافات متهم کاراگاهان جنایی پلیس آگاهی به همراه قاضی رسیدگی به پرونده به محل جنایت اعزام شدند و با حضور متهم به بازسازی صحنه جرم پرداختند.


سرمد عنوان کرد: حسب دستور بازپرس پرونده سر چاه بازگشایی شد و ماموران آتش نشانی باقیمانده جسد متلاشی شده را از چاه بیرون آوردند و جسد جهت تشریح و نمونه گیری به پزشکی قانونی تحویل شد.


وی افزود: تحقیقات پلیس در خصوص این جنایت هولناک ادامه داشته و اطلاعات تکمیلی با روشن شدن تمامی ابعاد پرونده و مشخص شدن نتایج «دی ان ای» مقتول بیان خواهد شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار