مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری

اردوهای راهیان نور مهم‌ترین بستر توسعه فرهنگ ایثار است

شهرری (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری گفت اردوهای راهیان نور مهم‌ترین بستر توسعه فرهنگ ایثار است و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین استراتژی آموزش وپرورش است.

کد مطلب: ۱۲۵۰۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای راهیان نور مهم‌ترین بستر توسعه فرهنگ ایثار است

یعقوب ایمانی مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهرری در جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور که با حضور مدیران مدارس متوسطه دخترانه در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری برگزار شد، ضمن خیر مقدم وتبریک ایام تولد حضرت زهرا (س) افزود: هیچ فعالیتی در فصای مجازی نمی تواند جای فعالیت‌های حضوری را بگیرد و تجربه عینی نیز بسیار بالاتر از فضای مجازی است.
ایمانی تصریح کرد: دانش آموز باید صحنه‌های جنگ را از نزدیک ببیند تا بتواند فضای جبهه و جنگ را درک کند. تعطیلی دو ساله اردوهای راهیان نور، تلاش برای برگزاری اردوها از شاخصه‌های انقلابی بودن است بنابراین دست اندر کاران اردوها، مشمول لطف الهی می شوند، رویکرد ما در آغاز اردوها آرام، تدریجی و با اولویت سلامت دانش آموزان است.
در ادامه رضا رستمی فرمانده حوزه بسیج دانش آموزس ناحیه دو شهرری ضمن خیر مقدم به مدیران گفت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که ما انجام می‌دهیم توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است که جزئی از سیاست‌های راهبردی است و تلاش می‌کنیم از این ظرفیت برای تحقق اهداف تعلیم و تربیت استفاده کنیم.
وی با اشاره به محورهایی که در قرارگاه راهیان نور مد نظر است ادامه داد: سه محور در این قرارگاه برای اردوهای راهیان نور مدنظر قرار دارد محور اول شاخص‌هایی را برای ارزیابی طراحی کرده‌ایم، محور دوم نقش سایر دستگاه‌ها در این بین بسیار مهم است و باید از ظرفیت‌های آنها نیز استفاده شود و محور سوم برگزاری پر شور وحضوری اردوهای راهیان نور است.
در ادامه جلسه نیز هر یک از اعضاء شرکت کننده این جلسه به بیان نقطه نظرات پیشنهادات و انتقادات خود را در رابطه با برگزاری اردوهای راهیان نور پرداختند.


خبرنگار: فاطمه سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار