معاون سوادآموزی استان گیلان خبر داد:

شرکت 1471 سوادآموز گیلانی در مسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری

رشت (پانا) - معاون سوادآموزی استان گیلان گفت: مسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری هر سال همزمان با هفته سوادآموزی برای سوادآموزان دوره انتقال برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۲۵۰۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
شرکت 1471 سوادآموز گیلانی در مسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، سیروس محمدی با اشاره به اهمیت آموزش بزرگسالان در فرآیند یادگیری مهارت هایی چون خواندن، نوشتن و حساب کردن، خاطر نشان کرد: با مشارکت فعال و بهره گرفتن از نیروهای نوآور می توانیم در متحول ساختن هدف ها، ایجاد محیط و شرایط مناسب زندگی بهره ببریم.

وی در ادامه تصریح کرد: به منظور انجام فعالیت های فرهنگی و با توجه به اقبال عمومی مخاطبان، مسابقات آموزشی - فرهنگی مختلفی در طول سال برگزار می گردد و مسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری یکی از آن ها بوده که هر سال همزمان با هفته سوادآموزی میان سوادآموزان دوره انتقال اجرا می شود.

معاون سوادآموزی استان گفت: تشویق سوادآموزان به تفکر و حساس شدن نسبت به مسائل اجتماعی، ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خودباوری در بین مخاطبان، گسترش و ترویج فرهنگ پرسش گری، جستجوگری و تقویت قدرت تفکر، خلاقیت در سوادآموزان و تقویت مهارت خواندن، نوشتن و به کارگیری آن در مسائل روزمره زندگی فردی و اجتماعی، از اهداف مهم این مسابقه است.

محمدی همچنین در خصوص نحوه برگزاری مسابقه افزود: سوادآموزان دوره انتقال یکی از موضوع های (1- برای رسیدن به ایران قوی، چه کارهایی می توانیم انجام دهیم؟ 2- ایران قوی چه ویژگی هایی دارد؟ 3- چگونه می توانیم به سربلندی ایران قوی کمک کنیم؟) را انتخاب و نظرات و پیشنهادات خود را به صورت دست نوشته به آموزش دهندگان تحویل می دهند.

شایان ذکر است 1471 سوادآموز از 173 کلاس دوره انتقال در این مسابقه شرکت نمودند که پس از بررسی دست نوشته های برتر در دبیرخانه استانی، 10 اثر برتر به مرحله کشوری معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار