حکیم‌زاده در نشست صمیمی با بانوان حوزه معاونت ابتدایی:

برای جبران افت تحصیلی دانش‌آموزان گام‌هایی برداشته شده است

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در نشست صمیمی با بانوان حوزه معاونت اظهار کرد خداوند متعال با هدیه دادن حضرت زهرا (س)، به زنان عظمت و ارزش و اعتبار بخشیده است.

کد مطلب: ۱۲۵۰۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
برای جبران افت تحصیلی دانش‌آموزان گام‌هایی برداشته شده است

رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در نشست با بانوان حوزه معاونت ابتدایی ضمن تبریک ایام پربرکت ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن، اظهار کرد: برگزیدن این هفته به نام زنان بهانه ایست تا توجه ما به جایگاه مهم زنان و ارزش و عظمتی که خداوند متعال با هدیه دادن حضرت زهرا(س) به بشریت بخشیده است؛ معطوف شود.

وی افزود: در دو سال گذشته کار دشواری بر دوش جامعه فرهنگی خصوصا همکاران ما در حوزه ابتدایی بود و همراهی ، همکاری و حمایت همه جانبه‌ی شما عزیزان باعث شد که ما علیرغم همه‌ی دشواری‌ها بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم و اگر امروز در وضعیتی قرار داریم که می توانیم با اطمینان اعلام کنیم که برای جبران افت تحصیلی گام هایی برداشته شده و این که این بیماری منجر به توقف برنامه های ما نشد و مانند قبل به عدالت آموزشی و توسعه‌ پوشش دبستانی و پیش دبستانی فکر کردیم و بسیاری از کارهای دیگری که در این راستا انجام شد را مدیون حمایت همه‌ی شما همکاران عزیز هستیم.

معاون آموزش ابتدایی در این نشست با توجه به اهمیت و جایگاه نشر معارف قرآنی و دینی و دعوت به نیکی و آنچه که خیر است، مطالب مبسوطی پیرامون روش‌های دعوت و تربیت بر اساس آیات قرآن ایراد نمود.

حکیم زاده از ویژگی های تربیتی قرآن به عنوان یک منبع بی بدیل و غنی تربیتی که در اختیار انسان قرار گرفته است یاد کرد و گفت: قرآن برخلاف مقطعی بودن علوم انسانی؛ کتابی قطعی است و همه ی وجوه زندگی انسان را شامل می شود.

معاون آموزش ابتدایی در پایان به شناخت و تدبر در زندگی ائمه اطهار علیهم السلام تاکید کرد و اذعان داشت: دوست داشتن اهل بیت به خصوص حضرت زهرا (س) به این معناست که از زندگی این بانوی بزرگوار درس بگیریم و بهره بردن از این الگوی بی بدیل می تواند برای انسان در همه ی مراحل زندگی راهگشا باشد.

گفتنی است معاون آموزش ابتدایی وزیر در پایان این نشست صمیمانه از بانوان حوزه ابتدایی با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار