مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

رعایت قانون، خط قرمز آموزش و پرورش در تصمیم ‌گیری‌ها است

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت رعایت قانون و بخشنامه‌های اداری، خط قرمز و فصل‌الخطاب در تصمیم‌گیری و اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌ها است .

کد مطلب: ۱۲۵۰۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد
رعایت قانون، خط قرمز آموزش و پرورش در تصمیم ‌گیری‌ها است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، علی موحدی در نشست با کارشناسان امور اداری آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان اظهار کرد: حوزه امور اداری یکی از مهمترین گلوگاه‌های آموزش و پرورش است، به همین دلیل کارشناسان این حوزه باید آشنایی و تسلط کافی بر قوانین و مقررات داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید افرادی در امور اداری مشغول فعالیت باشند که دارای ویژگی‌های امانتداری، سلامت نفس و ذهن قوی باشند.

موحدی افزود: با توجه به اهمیت حوزه امور اداری باید کارشناسان این حوزه از ثبات نسبی خوبی برخوردار باشند.

وی تاکید کرد: اگر چه برخی با استفاده از خاده خاکی و دور زدن قانون، ممکن است زودتر هم به مقصد برسند اما روزی باید در دادگاه این دنیا و در نهایت، دادگاه بزرگ الهی پاسخگوی رفتارغیرقانونی خود باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: رعایت قانون همچون اتوبانی است که نه تنها محدودیت ایجاد نمی کند، بلکه شرایط رسیدن به مقصد را تسهیل می‌کند.

موحدی یادآور شد: حفظ کرامت و جایگاه معلمان به ویژه فرهنگیان پیشکسوت باید سرلوحه همه کارکنان ستادی باشد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه نظام تعلیم و تربیت موتور متحرکه هر جامعه است،گفت: آموزش و پرورش رکن و زیربنای اصلی توسعه و رشد کشور است که حتی در نظریه‌های اقتصادی نیز به آن اشاره شده است.

کامبیز یوسفی با بیان اینکه نیروی انسانی و استفاده بهینه از تکنولوژی روز دنیا، مهمترین عامل پویایی یک سازمان و تشکیلات است، ادامه داد: اگر کارکنان یک سازمان به خوبی آموزش بیینند بهتر می‌توانند در ارتقا سطح کارایی سازمان نقش آفرین باشند.

وی آموزش را وظیفه اساسی همه سازمان‌ها و یک فرآیند مداوم و همیشگی دانست و افزود: کارکنان در پرتو آموزش صحیح می‌توانند وظایف خود را به درستی انجام دهند.

یوسفی در پایان تاکید کرد: در نشست‌های هم اندیشی و آموزشی تلاش می‌شود تا در مجموعه سازمان و ارکان تصمیم گیرنده و اجرا کننده وحدت رویه به وجود بیاید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار