پیام مدیرکل آموزش و پرورش قم:

سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش است

قم(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش قم گفت سند تحول بنیادین، جامع ترین و کامل‌ترین سند بالادستی در نظام آموزش و پرورش و نقشه راهی است که در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شده است.

کد مطلب: ۱۲۵۰۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش است

«علیرضا رحیمی» مدیرکل آموزش و پرورش قم در شروع فصل جدید فعالیت این مجموعه پیامی صادر کرد.
متن کامل پیام «رحیمی» به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
پیامبر اسلام (ص):
«کلکم راع و کلکم مسول عن رعیه»
هموطنان عزیز،مدیران گرانمایه و اولیای ارجمند، دانش آموزان و فرزندان گرانقدرم
سلام علیکم
با درود و صلوات بر پیشگاه پیام آور صلح و رافت و رحمت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و تبریک میلاد سراسر نور حضرت زهرا، ریحانه رسول خوبی ها ،گرامیداشت روز زن و پاسداشت مقام شامخ مادر و بااستعانت از درگاه حضرت حق و عنایات و مراحم حضرات معصومین علیهم السلام، بویژه ولی نعمتمان حضرت فاطمه معصومه کریمه اهل بیت سلام الله علیها و با پاسداشت یاد امام عزیز راحل عظیم الشان و جمیع شهدای اسلام و انقلاب، شهیدان والامقام هشت سال دفاع مقدس و شهدای مظلوم مدافع حرم و وطن، فصل جدیدی از فعالیت های آموزشی و پرورشی را در خانواده بزرگ آموزش و پرورش و در محضر فرهیختگان فرهنگی و همکاران عزیز، پدران و مادران و اولیاء گرامی و فرزندان عزیز و دانش آموزان و آینده سازان ایران بزرگ اسلامی در استان قم آغاز می کنیم.
شروع فعالیت خویش را در تقارن با میلاد پرخیر و برکت حضرت ام ابیها صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت مقام شامخ مادر و روز زن از یکسو و جشن اعیاد دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی به فال نیک گرفته و دست تک تک عزیزان را به گرمی و مهر در این مسیر افتخار آمیز و حساس می فشاریم.
قصد داریم با نگاه و مشی همدلانه و استفاده از تمامی ظرفیت ها و استعداد های استان و شهر عش آل محمد و حرم اهل بیت علیهم السلام، سرمنشاء خدمت و تحولی نو در نظام آموزش و پرورش بویژه در استان مقدس قم به عنوان پایگاه اصیل انقلاب اسلامی و مرکز علم و فقاهت باشیم.
در این آغاز، سند تحول بنیادین، به عنوان جامع ترین و کاملترین سند بالادستی در نظام آموزش و پرورش و نقشه راهی که در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب و به سمع و نظر و تایید مقام معظم رهبری، رسیده است پیش روی ما خواهد بود و با در نظر گرفتن تمامی مفاد آن و عمل به محتوای جامع این سند ارزشمند می کوشیم تا مسیر آموزش و پرورش را پر رنگ تر از گذشته طی کنیم.

بر این اساس برای عملیاتی کردن و اجرایی ساختن این سند سترگ و با اولویت اول، به خرد جمعی همه عزیزان و روشنفکران و فرهیختگان فرهنگی و دانشگاهی و حوزوی نیازمندیم تا در این مسیر باشکوه با نقطه نظرات و پیشنهادات همه نخبگان و فرهیختگان حوزه آموزش و تربیت و بخصوص بهره مندی از وجود بابرکت علمای گرانقدر و مراجع عظیم الشان جهان تشیع همراه و همداستان شویم.
از خدای متعال خاضعانه توفیق خدمتگزاری به مردم نجیب و سرافراز ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را خواهانیم تا این فرصت خدمت را ذخیره یوم المعاد ما قرار دهد، سایه مقام معظم رهبری امام خامنه ای حفظه الله تعالی را بر سر ما مستدام و قلب نازنین آقا حجه بن الحسن ارواحنا فداه را از ما راضی و خشنود بفرماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار