مجازات سارق گردنبند علی دایی مشخص شد

تهران (پانا) - این متهم جوان که سابقه سرقت و زورگیری دارد با یکی از دوستان سابقه‌دارش با پرسه در محله‌های تهران، گردنبندقاپی می‌کردند.

کد مطلب: ۱۲۵۰۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مجازات سارق گردنبند علی دایی مشخص شد

به گزارش خبرورزشی، آنها غروب هفتم آبان سال گذشته موقعی که علی دایی همراه دخترش از دفتر کار خود در خیابان آصف زعفرانیه خارج شدند، سراغش رفته و گردنبند او را قاپیدند.

چهار روز بعد از این ماجرا، جوان سارق به نام فرشید بازداشت شد. او علاوه برسرقت گردنبند طلای علی دایی به سرقت گردنبندهای بیست نفر دیگر از شهروندان تهرانی اعتراف کرد. این در حالی بود که همدستش از کشور فرار کرده و ماموران موفق به دستگیری وی نشدند.

سرانجام پرونده این متهم با صدور جلب به دادرسی برای محاکمه او به شعبه ۱۱۴۸ دادگاه بعثت تهران ارسال شد. پرونده همدست فراری‌اش نیز در دادسرای سرقت تهران همچنان مفتوح است. در این جلسه شاکیان حاضر به بخشش متهم نشدند. علی دایی نیز گذشت نکرد و خواستار مجازات متهم شد.

متهم در جلسه دادگاه پشیمان از ارتکاب سرقت‌هایش گفت: معتاد به شیشه بودم و همین باعث شد که دوباره به سرقت رو بیاورم. علی دایی که بهترین مهاجم فوتبال کشورمان است را می‌شناختم. شیفته فوتبالش بودم و آن را را دنبال می‌کردم من و دوست فراری‌ام مدتی بود در تهران گردنبندقاپی می‌کردیم. آن روز نیز به‌دنبال سوژه‌ای برای سرقت بودیم که با دیدن گردنبند مردی از پشت سر سراغش رفته و گردنبند را قاپیدم. اگر می‌دانستم او علی دایی است این سرقت را مرتکب نمی‌شدم. گردنبند طلای او را که ۱۵۰میلیون تومان ارزش داشت به نصف قیمت فروختیم. در این مدت که در زندان هستم پشیمانم و از شاکیان و اسطوره فوتبال تقاضای بخشش دارم.

متهم بعد از جلسه دادگاه به زندان بازگشت و قاضی دادگاه این متهم را به پنج سال و نیم حبس بابت مشارکت در سرقت‌های مقرون به آزار و ۷۴ضربه شلاق و از باب مشارکت در قاپیدن گردنبند به تحمل سه سال و نیم حبس و ۷۴ضربه شلاق و ردمال به علی‌دایی و بقیه شاکیان محکوم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار