مسئول سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران:

منتخبین مجلس دانش‌آموزی انتقادات خود را با رعایت اخلاق و ادب به گوش مسئولین برسانند

تهران (پانا) - مسئول سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران بر اهمیت رعایت ادب و اخلاق از سوی منتخبین سازمان دانش‌آموزی در بیان انتقادات و رساندن دغدغه‌ها به گوش مسئولین تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
منتخبین مجلس دانش‌آموزی انتقادات خود را با رعایت اخلاق و ادب به گوش مسئولین برسانند

ابوالحسن قلی‌زاده در جلسه هماهنگی اعضای ستاد انتخابات مجلس دانش‌آموزی استان با تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن و مادر با اشاره به نکات اخلاقی ارزشمند نهفته در حدیث شریف کساء گفت: در این حدیث به خوبی می‌توان به عظمت حضرت زهرای مرضیه و اهمیت روابط عاطفی بین‌خانوادگی پی برد.

وی با اشاره به اهداف تربیتی تاسیس مجلس دانش‌آموزی ادامه داد: این نهاد با اهداف سیاسی،مدیریتی و اجتماعی بنا شد که از زمان کاندید شدن برای عضویت در این مجلس و حضور در انتخابات آن در مدارس می‌تواند حس مسئولیت‌پذیری را در بچه‌ها ارتقا بخشیده و روحیه همکاری و مشارکت‌جویی را در آنان تقویت کند.

قلیزاده در ادامه سخنانش درباره وظایف مجلس دانش‌آموزی، نحوه کاندید شدن و شرایط حضور در انتخابات، همچنین اعضای هیئت رییسه مجلس در مناطق و استان توضیحاتی ارائه داد و تاکید کرد: منتخبین مجلس دانش‌آموزی می‌توانند انتقادات خود را با رعایت اخلاق و ادب به گوش مسئولین رسانده و دغدغه‌های هم‌نسلان خود را پیگیر کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار